مدیرکل آموزش وپرورش استان مازندران:

ما پاسدار آرمان های حضرت امام (ره) و شهدا هستیم

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران در همایش فرهنگیان شهرستان ساری گفت پاسدار آرمان های حضرت امام (ره) و شهدا هستند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ما پاسدار آرمان های حضرت امام (ره) و شهدا هستیم

حسین کمالی در این نشست گفت: ما امروز پاسداران آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدا هستیم، اما دستیابی به این آرمان‌ها نیازمند کار در عرصه‌های مختلف است، اما آموزش و پرورش بستری مطلوب برای تربیت افراد و نیروها در همه حوزه‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد: خانواده در تربیت فرزند نقش مهمی دارد اما استمرار این فرایند در دستان مدرسه و معلم است و این نقش آموزش و پرورش را در این مهم برجسته می‌کند.

کمالی با اشاره به توقعی که مجموعه نظام از آموزش و پرورش دارند گفت: کار برای ما آسان نیست هرچند جای خوشبختی است بگویم مجموعه معلمان و قاطبه همکاران ما افرادی هستند که در مسیر انقلاب هستند.

نماینده عالی وزارت آموزش و پرورش در مازندران گفت: ما در این شرایط نیاز به کمک دوستانی هستیم که بازنشسته شدند تا بتوانیم با استفاده از تجربیات آنان، بخشی از مشکلات را مدیریت کنیم.

کمالی گفت : ما به دنبال استقلال مدرسه هستیم و اساساً لازم است از روش‌های آمرانه تربیتی خودداری شود ضمن این‌که لازم است روش‌های مدرن تربیتی را جایگزین روش‌های سنتی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در نظام آموزشی حجم بخشنامه‌هایی که روزانه و ماهانه به مدارس ارسال می‌شود به حدی زیاد است که مدیر مدرسه فرصت نمی‌کند به دنبال کارهای خلاقانه برود.

کمالی گفت: اگر با اصلاح روش‌ها، ایمان و تفکر و باور دانش‌آموزان را اصلاح کنیم، رفتار آنان خود به خود اصلاح خواهد شد.

حسین کمالی با اشاره به تصریح سند تحول بنیادین که گفته است مدرسه باید نقدپذیر باشد گفت: منظور از مدرسه درحقیقت مدیر و معلم است و معلم باید نقدپذیر باشد.

مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در استان مازندران با اشاره به مدت زمان مدیریت خود گزارشی از برنامه‌ها و دستاوردهای آموزش و پرورش استان مازندران در یک ساله گذشته ارائه کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: سونیا نبی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار