به همت معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش پاکدشت برگزار شد:

حماسه‌ای از جنس جهاد تبیین در پاکدشت

پاکدشت (پانا)- به همت معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش پاکدشت، حماسه‌ای از جنس جهاد تبیین برپا شد و طی یک روز ۶۰ نفر از روحانیون به مدارس اعزام شدند و جلساتی با دانش‌آموزان مدارس و اولیا و کادر مدارس برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
حماسه‌ای از جنس جهاد تبیین در پاکدشت

همرمان با روزهای مبارک دهه فجر در پاکدشت بر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، حماسه جهاد تبیین برپا شد و ۶۰ نفر از طلاب شاخص و اندیشمند حوزه علمیه قم به مدارس پاکدشت اعزام شدند.

این برنامه به همت محمد محسنی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی پاکدشت و با کمک و همراهی حجت‌الاسلام قاسم خداپرست امام جمعه شریف‌آباد برگزار شد.

در این سلسله جلسات یک روزه ۶۰ نفر از روحانیون به مدارس اعزام شدند و جلساتی با دانش‌آموزان مدارس و اولیا و کادر مدارس داشتند و در موضوعات مختلف از جمله آسیب‌های اجتماعی ، اخلاق و احکام و... برگزار کردند.

محمد حسنی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی پاکدشت درمورد برگزاری این جلسات به پانا گفت : «طبق فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی و تاکید ویژه ایشان بر جهاد تبیین ما تمام توان خود را بر اجرای صحیح این امر گذاشتیم و با همکاری و امام جمعه شریف‌آباد اولین روز را از حماسه جهاد تبیین در پاکدشت به اتمام رساندیم و این شروع کار ما خواهد بود و قطعا این حماسه را الگویی برای تمان کشور خواهیم کرد تا همه بزرگواران در این راستا تلاش مضاعف داشته باشند.»

خبرنگار: عباس رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار