افتتاح ۴۴۲ پروژه محرومیت زدایی در زنجان

زنجان (پانا) - رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی توسط سپاه و بسیج گفت این استان از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فراوانی در برابر حل مشکلات برخوردار است.

کد مطلب: ۱۳۴۵۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۴۴۲ پروژه محرومیت زدایی در زنجان

سردار غلامرضا سلیمانی امروز در آیین افتتاح طرح‌های مختلف آب‌رسانی و عمرانی در زنجان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با قدردانی از مسئولان استانی بابت حمایت همه جانبه از اقشار بسیج بیان کرد: زنجان مظهر روحیه استکبارستیزی در میهن اسلامی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 دستاوردهای فراوانی داشت، گفت: تمام شدن سلطه رژیم طاغوت پهلوی و یا خارج شدن ایران عزیز از سلطه آمریکا، ولی واقعیت این بود ایران خود را از دست استکبار جهانی نجات داد.

سلیمانی بااشاره به افتتاح ۴۴۲ پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه و بسیج گفت: ظرفیت‌هایمان در برابر حل مشکلاتمان بسیار است و نرم‌افزار‌های جدیدی را باید برای حل مشکلات تدارک ببینیم و با روحیه بسیجی با مشکلات روبه رو شویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز ملت ایران را نباید در موضوعات مختلف با دوران پهلوی مقایسه کرد، گفت: کشورمان را باید با کشورهای پیشرفته اروپایی در خصوص قدرت نظامی، پرتاب ماهواره، سدسازی که دومین قدرت را در این زمینه دارد، سومین قدرت در تربیت مهندسین که در سازندگی اهمیت دارند مقایسه کنید.

وی با بیان اینکه در زمان پهلوی 70 هزار مستشار نظامی آمریکایی در ارتش ایران وجود داشت، ادامه داد: امروز در ریشه کنی بی‌سوادی از 38 درصد به 98 درصد رسیده‌ایم، در زمینه گازرسانی، آبرسانی، برق، در حوزه بهداشت و درمان با وجود تمام فتنه‌ها، توطئه‌ها، تحمیل جنگ هشت ساله، تحریم‌های گسترده اقتصادی به پیشرفت های خارق العاده رسیده‌ایم.

سلیمانی ساقط کردن رژیم پهلوی را از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: خارج کردن ایران اسلامی از سلطه دشمنان و آمریکا یکی از بزرگترین اتفاقات قرن بود.

وی با بیان اینکه حرکت انقلاب اسلامی در بهمن 57 در سایه لطف خدا و رهبری امام خمینی آغاز به کار کرد گفت: با وجود تمام مشکلاتی که در کشور وجود دارد ما در برابر ظرفیت های بسیار خوب و روحیه جهادی که در کشور وجود دارد مشکلات قابل حل هستند. وظیفه دستگاه‌های اجرایی نیز حمایت کردن است تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در اعتلای بهره‌وری در حوزه کشاورزی و خودکفایی با وزارت جهاد کشاورزی توافقات بسیار خوبی برای سال آینده حاصل شده و برنامه های خوبی اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار