برپایی راهپیمایی 22 بهمن در قم از میدان جانبازان تا حرم حضرت معصومه(س)

قم (پانا) - مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در قم از میدان جانبازان(دورشهر) تا میدان آستانه حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۵۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی راهپیمایی 22 بهمن در قم از میدان جانبازان تا حرم حضرت معصومه(س)

حرکت مردم همیشه در صحنه استان قم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۹ صبح از مسیرهای فرعی در همه نقاط شهر قم به سمت میدان جانبازان خواهد بود و راهپیمایی نیز به صورت رسمی از ساعت ۱۰ صبح با تجمع راهپیمایان در میدان جانبازان شروع خواهد شد.

راهپیمایان پس از حرکت از خیابان شهدا و ارم در میدان آستانه و در مقابل حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تجمع خواهند کرد و یکی از وزرای دولت نیز در جمع راهپیمایان سخنرانی می‌کند.

بر اساس اعلام غلامرضا صدقی رییس پلیس راهور استان قم، به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی۲۲ بهمن و تسهیل در رفت و آمدها، ممنوعیت و محدودیت تردد در مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه (س) قم و همچنین میدان جانبازان محل آغاز راهپیمایی اجرا می‌شود.

وی افزود: از ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۲ بهمن محدودیت تردد و توقف در بلوار امین از ابتدای بلوار جمهوری به سمت میدان جانبازان، خیابان ریل راه آهن از انتهای کوچه ۱۳ دورشهر به سمت پل بلوار امین، دورشهر از کوچه ۸ به سمت میدان جانبازان، کلیه فرعی‌های منتهی به خیابان صفائیه، بلوار نیایش از میدان مصلی به سمت میدان جانبازان، تقاطع ناشران به سمت میدان روح الله و سپس به سمت تقاطع شهدا برقرار می‌باشد.

صدفی تاکید کرد: کوچه ۱۴ معلم به سمت تقاطع شهدا، تقاطع حجتیه به سمت تقاطع شهدا، میدان مطهری به سمت چهار راه بازار، خیابان باجک از کوچه مخابرات به سمت چهار راه بازار و از تقاطع آذر عمار یاسر به سمت چهار راه بازار محدودیت تردد و توقف داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار