عضو کمیسیون امور داخلی کشور در گفت‌وگو با پانا:

راهپیمایی 22 بهمن باید صحنه نمایش اتحاد و انسجام ملت ایران باشد

دشمنان ‌در این ۴۴ سال انقلاب اسلامی دنبال این بوده‌اند که مردم را از نظام جمهوری اسلامی ایران دلسرد کنند/ باید برای حضور پرشوتر و پررنگ‌تر دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف انقلاب برنامه‌ریزی کنیم

تهران (پانا) - عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی تاکید کرد وظیفه تک تک مسئولان است‌ تا دانش‌آموزان را نسبت به ‌مسائل انقلاب بیشتر آگاه کرده و برای حضور پرشورتر و پررنگ‌تر آن‌ها در صحنه‌های مختلف انقلاب برنامه‌ریزی کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی 22 بهمن باید صحنه نمایش اتحاد و انسجام ملت ایران باشد

حسین محمدصالحی دارانی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد:‌ «دشمنان ‌در این 44 سال انقلاب اسلامی دنبال این بوده‌اند که مردم را از نظام جمهوری اسلامی ایران دلسرد کنند. در آشوب‌ها و حوادث اخیر هم با شدت و قدرت بیشتری دنبال این کار بود اما مردم ایران همواره نشان داده‌اند که پای نظام و اعتقادات خود ایستاده‌اند و ارزش‌های دینی و انقلابی خود را با هیج چیزی عوض نمی‌کنند.»

وی ادامه داد: «بعد از این حوادث هم تعدادی که در اغتشاشات دست داشتند دستگیر شدند. اما فرمان عفو عمومی مقام معظم رهبری نشانگر این بود که نظام جمهوری اسلامی با ملتی که همواره پشتیبان نظام بوده‌اند سر سازگاری دارد و هیچگاه دنبال آسیب زدن به مردم نیست. رهبر انقلاب اسلامی تاکید و پیگیری کردند که کسانی که در آشوب‌ها فریب خوردند مورد عفو قرار بگیرند و این موجب دلگرمی بیشتر مردم شد و این پیام را هم برای همه ملت دارد که ما همه باید برای حفظ و پیشرفت نظام دست به دست هم بدهیم چون دشمنان ما هرگز به فکر آرامش و امنیت ما نیستند و مبادا که فریب بخوریم و فکر کنیم حل بسیاری از مسائل اجتماعی و اقتصادی ما با کمک دشمن رفع خواهد شد.»

این نماینده مردم در خانه ملت افزود: «ما به عنوان شخصی که در ایران زندگی می‌کنیم باید سعی کنیم این تفکر را در بین مردم گسترش دهیم. نوجوانان و جوانان و دانش‌آموزان ما که آینده این مملکت را خواهند ساخت باید بدانند که این انقلاب چگونه به دست آ‌مده، چه سختی‌هایی در این راه کشیده شده است. نوجوانان ما باید آگاه شوند ‌که چه اتفاقاتی افتاده تا به اینجا رسیده‌ایم و از این پس چه گردنه‌ها و مسیرهای دشواری را پیش رو داریم تا بتوانیم به شکوفایی بیشتر برسیم.»

محمدصالحی گفت: «وظیفه تک تک ما است تا نوجوانان را نسبت به این مسائل بیشتر آگاه کنیم و برای حضور پرشورتر و پررنگ‌تر آن‌ها در صحنه‌های مختلف انقلاب برنامه‌ریزی کنیم. با این آگاهی‌دادن‌ها می‌توان دانش‌آموزان را فعال‌تر کرد.»

وی تاکید کرد: «یکی از زمینه‌هایی که امروز ضرورت دارد و باید حضور ما و دانش‌آموزان و معلمان پررنگ‌تر باشد همان نشان‌دادن اتحاد و انسجام و یکپارچگی ملت و حضور پرشور در راهپیمایی‌ها به ویژه راهپیمایی 22 امسال است که می‌تواند این پیام مهم را به دشمن بدهد که ملت ایران دست از اتحاد خود برنخواهند داشت و همه گروه‌ها و قشرهای مختلف مردم در کنار هم هستند و این یکپارچگی را به تمام دنیا نشان دهند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار