معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد:

روحیه اعتماد به‌نفس و خودباوری در نوسوادان از مهم‌ترین اهداف برگزاری مسابقه انشانویسی است

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت تشویق سوادآموزان به تفکر، ایجاد روحیه اعتماد به‌نفس و خودباوری در نوسوادان، تقویت مهارت‌های خواندن و نوشتن و کاربست آن در مسائل روزمره از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه است.

کد مطلب: ۱۳۴۵۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
روحیه اعتماد به‌نفس و خودباوری در نوسوادان از مهم‌ترین اهداف برگزاری مسابقه انشانویسی است

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: سازمان نهضت سوادآموزی استان به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری مسابقه انشانویسی ویژه نوسوادان دوره انتقال با محوریت پرسش مهر ریاست جمهوری کرده است.

معاون سوادآموی استان تشویق سوادآموزان به تفکر، ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در نوسوادان، تقویت مهارت های خواندن و نوشتن و کاربست آن در مسائل روزمره را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه دانست.

وی با بیان اینکه هدف اصلی آموزش بزرگسالان تکامل و تعالی افراد برای سازگاری مؤثر و مثبت با مسائل فردی و اجتماعی است، افزود: سازمان نهضت سواد آموزی در راستای ارتقای فرهنگی جامعه، در کنار آموزش مهارت‌های سواد، برنامه های آموزشی و فرهنگی ویژه ای را در سیاست ها و راهبردهای اجرایی خود نهادینه کرده است.

عسگرپور در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقه به مناسبت دهه فجر و با شرکت نوسوادان دوره انتقال برگزار شد که بعد از داوری دست نوشته ها به صاحبان آثار برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار