به مناسبت دهه فجر و با حضور معاون استاندار یزد؛

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در بهاباد برپا شد

بهاباد (پانا) - به مناسبت دهه فجر، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی درشهرستان بهاباد با موضوع عملکرد ادارات و نهادهای دولتی در حسینیه فاطمیه این شهرستان با حضور معاون توسعه و منابع نیروی انسانی استاندار و مسؤلین شهرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دستاوردهای  انقلاب اسلامی در بهاباد برپا شد

محمدعلی شاه حسینی، معاون توسعه و منابع انسانی استاندار یزد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان بهاباد دارای ظرفیت ‌های بسیار بزرگی است و استعدادهای درخشانی ‌در حوزه‌های مختلف فرهنگی فنی و اجرایی دارد اظهار کرد: از این ظرفیت‌ها باید در برنامه ‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد از طریق سرمایه گذاری‌های لازم و مشارکت بخش خصوصی جبران شود و معطل نماند.

محمد علی شاه حسینی در این مراسم ضمن افتتاح نمایشگاه و بازدید از غرفه های ادارات ونهادهای شهرستان بهاباد با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: گشایش این نمایشگاه گامی مهم در تبیین خدمات نظام دارد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز تمام توان و تلاش خود را به کار بسته تا نظام را ناکارآمد جلوه دهد و تبیین این خدمات توطئه‌های آنها را خنثی می‌کند، افزود: برپایی این نمایشگاه برای نشان دادن خدمات و فعالیت‌های دولت و ارائه گزارش به مردم کاری ارزشمند است و باید شاهد انجام آن همواره در طول سال باشیم.

علیرضا تیموری، فرماندار بهاباد هم درخصوص برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در ۲۲ غرفه تا ۲۲ بهمن در محل حسینیه فاطمیه بهاباد در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

علیرضا تیموری افزود: این نمایشگاه در ایام دهه فجر وچهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای بازدید اقشار مختلف مردم از دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره برپا شده است.

در این نمایشگاه، ادارات و ارگان های مختلف شهرستان بهاباد عملکرد خود طی 4 سال گذشته را در معرض دید علاقه مندان قرار داده و ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان در حوزه های مختلف را تبیین می کنند.

فرمانداربهاباد یادآورشد: دهه فجر فرصت خوبی است تا مسئولان بیش از گذشته اقدامات و خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند و نسبت به کمک به مردم وظایف خود را انجام دهند.

بازم به ذکر است، بازدید ازاین نمایشگاه برای عمومی آزاد است واین نمایشگاه از ساعت 8 صبح الی 13 و عصرها از ساعت 17 الی 21 برای علاقمندان دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار