تشکیل و فعالیت گروه های جهادی دانش آموزی یک نکته مثبت درخدمت رسانی به مردم زلزله زده خوی است

ارومیه (پانا) – مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، تشکیل و فعالیت گروه های جهادی دانش آموزی را یک نکته مثبت درخدمت رسانی به مردم زلزله زده خوی دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۴۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل و فعالیت گروه های جهادی دانش آموزی یک نکته مثبت درخدمت رسانی به مردم زلزله زده خوی است

علی مطهری در گفت و گو با پانا در رابطه با تشکیل و فعالیت گروه های جهادی دانش آموزی در راستای امدادرسانی به مردم مناطق زلزله زده خوی گفت: همه آحاد مردم در موضوع امدادرسانی و کمک به مردم زلزله زده خوی تلاش بسیار زیادی را انجام دادند، اما فعالیت گروه های جهادی دانش آموزی که به همت سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی تشکیل شد، یک نکته مثبت در این مسیر بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی افزود: فعالیت و امداد رسانی، کمک به جمع آوری کمک های مردمی، کمک به پخت و پز و توزیع غذای گرم و کمک های مردمی در مناطق زلزله زده خوی توسط دانش آموزان این منطقه در قالب گروه های جهادی دانش آموزی علاوه بر تسهیل در امورات امدادرسانی، همبستگی خاصی را بین مردم منطقه ایجاد کرد.

مطهری به نقش تربیت محور این موضوع نیز اشاره کرد و گفت: کمک به هم نوع یکی از آرمان های بعد پرورشی و فرهنگی نظام تعلیم و تربیت است، تشکیل این گروه ها توسط سازمان دانش آموزی در تحقق این مهم نقش مهمی را ایفا کرده است که امیدواریم این فعالیت ها در قالب های مختلف و در زیر مجموعه جهاد تبیین عملیاتی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار