مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

نسل جوان و دانش‌آموزان پرچم انقلاب اسلامی را با درک بیشتری حمل می‌کنند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی گفت نسل جوان و دانش‌آموزان پرچم انقلاب اسلامی را با درک و درایت بیشتر و بهتری حمل می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
نسل جوان و دانش‌آموزان پرچم انقلاب اسلامی را با درک بیشتری حمل می‌کنند

علی مطهری در راهپیمایی 22 بهمن و در گفت و گو با پانا به نقش دانش آموزان در صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نسل جوان امروز به وسطه بارش اطلاعات توسط فضاهای مختلف مجازی و حقیقی و شرایط جامعه، فهم و قدرت تحلیل بیشتری نسبت به اتفاقات پیرامون خود دارند، این مهم باعث می شود پرچم انقاب اسلامی ایران توسط دهه هشتادی و نودی ها با وسواس بیشتری حمل شود.

وی گفت: همه آحاد جامعه و به خصوص متولیان نظام تعلیم و تربیت باید در تربیت صحیح و رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه مورد اشاره در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تلاش کنند، تحقق این مهم به برخورداری از یک نسل اجتماعی و فرهنگ محور با قابلیت های تخصصی در بخش های مختلف ختم خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در رابطه با حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیز گفت: مردم ایران بعد از 44 سال هنوز با همان اراده قبلی و قلبی به نظام و انقلاب اسلامی وفادار هستند و حضور پرشور همه آحاد و اقشار جامعه از پیر و چوان تا دانش آموز فرهنگی و بازاری و کارمندی و دانشجو همه و همه در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در هوای سرد و برفی این ادعا را گواه می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار