معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

اعزام اولین گروه دانش‌آموزان زیارت اولی به مشهد مقدس

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از اعزام ۱۰ هزار دانش‌آموز به مشهد مقدس در قالب طرح زیارت‌اولی‌ها خبر داد و گفت ۴۵۰۰ دانش‌آموز در مرحله اول تا پایان سال جاری مشرف می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۴۴۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اعزام اولین گروه دانش‌آموزان زیارت اولی به مشهد مقدس

اصغر باقرزاده در مراسم بدرقه زیارت‌اولی‌ها به مشهد مقدس که در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، خطاب به دانش‌آموزان گفت: خوش به حال شما که این توفیق و سعادت نصیبتان شده که به محضر حضرت ثامن‌الائمه(ع) مشرف می‌شوید.

وی اظهار کرد: پویشی با عنوان «نامه‌ای به امام مهربانی‌ها» آغاز شده که طی آن دانش‌آموزان هم خودشان دلنوشته ای به امام رضا بنویسند و هم دوستان خود را تشویق به نوشتن نامه کنند. از بین نامه‌ها و معرفی بچه‌ها و همچنین خانواده‌ها، دانش‌آموزان زیارت‌اولی شناخته می‌شوند و سپس طی ارتباط با خانواده‌های آنان، دعوت‌نامه سفر زیارتی برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پیش‌بینی شده ۱۰ هزار دانش‌آموز به این اردوی زیارتی اعزام شوند، گفت: ۴۵۰۰ نفر تا پایان سال جاری و باقی دانش‌آموزان نیز در سال آینده به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به مشارکت‌کنندگان در اجرای برنامه اردوی زیارت اولی‌ها، ابراز کرد: علاوه بر معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی، آستان قدس رضوی، آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، شهرداری مشهد و خیرین نیز همراه و یاور ما بوده‌اند و اقدام به انجام کارهایی کرده‌اند تا دانش‌آموزانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند این توفیق نصیبشان شود.

باقرزاده با بیان اینکه مربیانی در مسیر و در اردوگاه دانش‌آموزی مشهد مقدس مستقر هستند، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود که آموزش‌های تربیتی مستمر باشد تا برنامه‌های تربیتی مستمر با دانش آموزان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه زیارت‌اولی‌ها ۲ شب و ۳ روز در مشهد مقدس خواهند بود، اظهار کرد: گروه اول شامل استان‌های مرکزی، شهرستان‌های استان تهران و خراسان شمالی و در مجموع ۴۵۰ نفر هستند که امروز اعزام می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار