باید بستر رشد و پیشرفت را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم/فیلم

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت دانش‌آموزان بسیار توانمند هستند ، اگر بتوان ظرفیت‌ها را برایشان فراهم کرد تا بتوانند هدفها و راهکارها را بسازند بسیار عالی و تاثیرگذار است.

کد مطلب: ۱۳۴۳۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
باید بستر رشد و پیشرفت را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم/فیلم

مهدی نم نبات معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت وگو با پانا گفت:«دانش آموزان ما بسیار توانمند هستند، اگر ما بتوانیم ظرفیت ها را برایشان فراهم کنیم تا بتوانند هدف ها و راهکارها را بسازند بسیار عالی و تاثیرگذار است.»

وی افزود: «هدف از برگزاری این دوره های آموزشی برای خبرنگاران همین است که ظرفیت سازی کنیم تا بتوانند توانمندی هایشان را به عرصه بروز بگذارند. الحمدلله در پانا این ظرفیت ایجاد شده است و دانش آموزان از آن استفاده می کنند.»

در ادامه اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در دوره آموزشی خبرنگاران گفت: «خبرگزاری پانا تنها خبرگزاری دانش آموزی است که اخبار دانش آموزان را ارائه می دهد و هدفش رشد استعدادهای دانش آموزان است.»

وی به دانش آموزان سفارش کرد با گرفتن رمز پادا از مدرسه در سامانه پادا ثبت نام کنند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در این رابطه افزود: «وقتی شما عضو مدرسه پیشتازان شوید از پویش ها نیز مطلع می شوید. اکنون پویش روز پدر و نامه ای به امام مهربانی ها در حال اجراست و جوایز آن اعزام رایگان صد نفر به مشهد مقدس است. آثار دستاوردهای انقلاب و روز پدر برای تهران ارسال خواهد شد و جوایز آن را نیز خودشان می دهند.

رحمتی ادامه داد: در طرح معرفی مفاخر زندگینامه یکی از مفاخر را در حد پنج دقیقه روایتگری کنید و آثار پس از داوری به سطح کشوری ارسال می شود و منتخبین در اسفند ماه به مصلی تهران رفته و از آثار خود دفاع خواهند کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی از دانش آموز خبرنگاران خواست حتما در خبرنگاری از لباس و کاور رسمی و میکروفون مخصوص استفاده کنند و اگر ندارند تهیه کنند.

رحمتی گفت: در سالروز تاسیس خبرگزاری پانا از فعالین عرصه خبر دانش آموزی دعوت بعمل خواهد آمد و از آنان تقدیر خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگاران: هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار