۶۴ پروژه عمرانی و اقتصادی نظرآباد با نواختن زنگ انقلاب به بهره‌برداری رسید

کرج (پانا) - با نواختن زنگ انقلاب از ۶۴ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان نظرآباد با حضور استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش، مدیر کل نوسازی مدارس استان و مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۴۳۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
۶۴ پروژه عمرانی و اقتصادی نظرآباد با نواختن زنگ انقلاب به بهره‌برداری رسید

حسین بغدادی، فرماندار شهرستان نظرآباد ضمن خیر مقدم به مسئولین در خصوص احداث پروژه های عمرانی مهم این شهرستان گفت: احداث فاضلاب شهری و بیمارستان تامین اجتماعی از مهم ترین برنامه های عمرانی است که با همت مسئولین پر توان این شهرستان امکان پذیر شد.

در ادامه مراسم محسن گلی پور، مدیر کل نوسازی مدارس استان عنوان کرد: از پروژه هایی که در این ایام به افتتاح رسیده سالن ورزشی، آزمایشگاه، سالن اجتماعات، کلاس های هوشمند و ...است.

گلی پور در ادامه تصریح کرد: بیش از ۱۰ پروژه به دستگاه تعلیم و تربیت استان تحویل داده ایم و چند پروژه هم در دست اجرا است.

علی حدادی نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام دهه فجر برنامه های مهمی که در سال آینده به بهره برداری می‌رسد را تشریح کرد که مهم ترین آنها احداث جاده کمربندی نظرآباد،انتقال آب سد طالقان به نظرآباد با ظرفیت ۲۵ میلیون متر مکعب،فاضلاب و بیمارستان تامین اجتماعی بود.

وی انسجام و وحدت در شهرستان نظرآباد را اتفاقی مبارک خواند.

حدادی در پایان هم از فعالیت و پیگیری های مستمر استاندار البرز تشکر کرد و برای تحقق پروژه ها و اجرایی شدن آنها همت تمامی مسئولین را طلبید.

دانش‌آموز خبرنگار: علی اصغر مختاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار