گلبانگ انقلاب در ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه استان بوشهر نواخته شد

بوشهر(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت همزمان با ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن اسلامی، گلبانگ انقلاب در ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه استان بوشهر طنین‌انداز شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
گلبانگ انقلاب در ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه استان بوشهر نواخته شد

علی موحدی روز چهارشنبه در آیین زنگ انقلاب در مدرسه شهیده سهام خیام بوشهر اظهار کرد: اهداف عالیه انقلاب اسلامی ایران با حمایت و پشتیبانی ملت و رهبری امام راحل (ره) محقق شده است.

موحدی گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از هدف‌های مهم انقلاب اسلامی ایران است که با رهبری امام راحل (ره) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب به آنها دست یافته‌ایم.

وی ادامه داد: ۱۲ بهمن سرآغاز انقلاب اسلامی است و باید قدردان مردمی باشیم که برای به ثمر نشستن این انقلاب جان خود را با اخلاص فدا کردند.

موحدی گفت: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و ستم رژیم طاغوت است و بخشی از تاریخ سرنوشت سازی به شمار می‌رود که گذشته و آینده ما را از هم جدا ساخته است.

موحدی تصریح کرد: امسال چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنانی که در تلاش بودند ملت ایران جشن پیروزی خود را برگزار نکند با غرور و افتخار برگزار می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در جمهوری اسلامی کسانی سالروز انقلاب خود را جشن می‌گیرند که خود در پیروزی آن نقش داشتند و این مهمترین تفاوت انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های جهان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار