همزمان با نخستین روز دهه فجر؛

زنگ انقلاب در مدارس دماوند نواخته شد

دماوند (پانا) - همزمان با نخستین روز دهه فجر، زنگ انقلاب با حضور جمعی از مسئولان و دانش‌آموزان در مدارس دماوند نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در مدارس دماوند نواخته شد

مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب امروز همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور و در نخستین روز از دهه فجر با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دماوند، در مدرسه حضرت جواد الائمه (ع) مسکن مهر برگزار شد.

در این مراسم، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، مرتضی طهماسبی دادستان شهرستان دماوند، سرهنگ غلامرضا نجفی فرمانده سپاه شهرستان دماوند، سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، زهرا طاولی رئیس آموزش و پرورش دماوند و جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش‌‌آموزان حضور داشتند.

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب در مدارس اظهار کرد: با اهداف و آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همراهی مردم، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی افزود: در این 44 سال از عمر انقلاب اسلامی، راه امام راحل و افکار وی به درستی اجرا می‌شود و اکنون در جایی هستیم که دست تمام مستضعفین را در دنیا گرفته‌ایم و امید همه مستضعفان در دنیا هستیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش دماوند گفت: برکتی که این انقلاب برای میهن و مردم ایران داشت، همان استقلال ما بود، قبل از پیروزی انقلاب این استقلال را نداشتیم و افراد دیگری در خارج از مرز کشور برای ما تصمیم‌گیری می‌کردند.

طاهرخانی ادامه داد: قبل از انقلاب آزادی نداشتیم، اما اکنون از راس حکومت تا نماینده مجلس انتخاب با مردم است و همه کارها و امورات به دست مردم است.

وی اضافه کرد: در جهاد تبیین مشاهده می‌کنیم که با همه نامهربانی‌ها و تحریم‌ها توانسته‌ایم در مسیر آرمان‌های انقلاب گام برداشته و موفقیت‌های بزرگی را در همه عرصه‌ها اعم از بهداشت و درمان و علم فضا و تسلیحات نظامی و... کسب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار