دانش‌آموزان با نیازهای ویژه،با افزایش اراده و انگیزه در کنار عزت نفس؛ افتخار آفرینی می‌کنند

تهران(پانا) - شهناز کریمی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلول که در کانون فرهنگی تربیتی سبحان برگزار شد با اشاره به توان بالای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، افزایش اراده ، انگیزه این افراد را در کنار عزت نفس، اراده مصمم و استفاده از توانمندی‌ها را عامل افتخار‌آفرینی آنها برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با نیازهای ویژه،با افزایش  اراده و انگیزه در کنار عزت نفس؛ افتخار آفرینی می‌کنند

به گزارش پانا، شهناز کریمی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان ضمن تبریک این روز اظهار کرد: رویکرد های آموزش وپرورش استثنایی از جمله برگزاری پایگاه وکلاس های تابستانی، برگزاری مسابقات استانی مشکات و مسابقات ورزشی در سال جاری، توانمند سازی معلولان پس از ابلاغ حقوق معلولان بر بحث برابری حقوق این افراد در اجتماع و ارائه خدمات به دانش آموزان با نیازهای ویژه براساس حقوق مشخص آنها است.
وی افزود: این برنامه ها پیرامون شکوفایی توان و استعداد بالای معلولین موفقاست و اجتماع پذیرای این عزیزان خواهد بود و خرسندیم امکانات لازم از طریق نهادهای مختلف در اختیارشان قرار گرفته است و می‌توانند فراتر از یک فرد سالم افتخار آفرینی کنند.

شهناز کریمی با اشاره به توان بالای این دانش آموزان خاطرنشان کرد: افراد با نیازهای ویژه اراده و انگیزه و توان خود را افزایش داده‌اند و در کنار عزت نفس، اراده مصمم و استفاده از توان بالای خود توانسته‌اند برای کشور افتخار آفرینی کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با بیان اینکه تنها یک روز متعلق به معلولان نیست، افزود: آموزش و پرورش استثنایی در طول سال موظف به ارائه خدمات به معلولین است اما 12آذر گویای این این نکته مهم است که یک روز در فرهنگ کشور را در راستای شناسایی و ارج نهادن به حقوق این عزیزان تلاش کنیم و به مردم یادآوری کنیم که معلولیت هر زمان برای هر فردی ممکن است ایجاد شود پس باید هم پیشگیری و هم در صورت بروز خدمات شایسته ارائه داد.

این مراسم با حضور شهناز کریمی رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی شهر تهران و سایر مسئولان آموزش وپرورش استثنایی شهر تهران و مسئولان شهرداری منطقه 4 تهران برگزار شد.

براساس این گزارش دانش آموزان بانیازهای ویژه اجرا های مختلف مانند تلاوت قرآن، دکلمه، سرود و...‌ را به نمایش گذاشتند.

محمد مهدی کاظمی دانش آموز خبرنگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار