در شهرستان ری برگزار شد:

گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان فعالیت‌های اردویی و فوق‌برنامه شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا) - گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان فعالیت‌های اردویی و فوق‌برنامه شهرستان‌های استان تهران، با حضور مدیر برنامه‌ریزی اردوگاه‌ها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد .

کد مطلب: ۱۳۴۳۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی کارشناس مسئولان و کارشناسان فعالیت‌های اردویی و فوق‌برنامه شهرستان‌های استان تهران

این نشست که با حضور یگانه عزیزی مدیر برنامه‌ریزی اردوگاه‌ها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش‌و‌پرورش، فرحناز پوربخش مدیر اداره فرهنگی‌هنری اردوها و فضاهای پرورشی، مسعود حیدرپور کارشناس‌ مسئول‌ فعالیت‌های اردویی و کانون‌های آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های استان‌ تهران و کارشناسان فعالیت‌های اردویی و فوق‌برنامه شهرستان‌های استان‌تهران برگزار شد.

حیدرپور در ابتدای این نشست بیان کرد: اردو تمرینی برای یک زندگی مستقل از دیگر اعضای خانواده و به عنوان یک موقعیت رشد دهنده در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش آمده است؛ هیچ موقعیت تربیتی برای دانش‌آموزان اثرگذارتر از اردو نیست و مربیان ما باید برنامه‌ریزی هدفمندی جهت برگزاری اردوها داشته باشند.

وی در ادامه افزود: اردو آموزشی فراتر از آموزش رسمی است و اردوی راهیان‌نور که از باارزش ترین و تاثیرگذارترین اردوها است که نقش فرهنگی و تربیتی مهمی در خود دارد‌؛ به همین منظور قرارگاه‌های منطقه‌ای و کمیته های پنجگانه راهیان‌نور تشکیل شده است.

وی ادامه داد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که امنیت، استقلال و آرامش ما مبتنی بر اراده و مشارکت مردم است و شورای دانش آموزی به عنوان فرصتی برای هویت دادن به دانش‌آموزان است تا با تقویت روحیه مطالبه‌گری و مسئولیت پذیری، در فرایند تصمیم گیری و تصمیم‌سازی مشارکت فعال داشته باشند؛ کانون‌های فرهنگی و تربیتی محلی مناسب و تکیه‌گاهی ایمن برای سپری کردن اوقات فراغت و مهارت‌آموزی و ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان است.

خبرنگار : سمیه یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار