تشریح برنامه‌های سازمان دانش‌‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی

مدیر کل آموزش و پرورش استان بر اجرای هر چه بهتر برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی تاکید کرد

یاسوج (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری برنامه‌های متنوعی به مناسبت دهه مبارک فجر در مدارس این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه‌های سازمان دانش‌‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی

سید نظام مرادی در نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان جهت برگزاری هر چه بهتر مراسمات ایام الله دهه مبارک فجر تشکیل شده بود عنوان کرد: باید دانش‌آموزان با اهداف عالیه انقلاب و رشادت‌های گذشتگان هر چه بیشتر آشنا شوند و این پیامها را به نسل‌های آینده منتقل نمایند.

وی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی همه ساله و در ایام دهه مبارک فجر برنامه متنوعی را برگزار می کند، گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا توسط دانش آموزان پیشتاز از جمله برنامه‌های سازمان دانش آموزی در این ایام می باشد.

رییس سازمان دانش‌آموزی همچنین برگزاری جشن در تمام مدارس به ویژه مدارس تمام تشکیلاتی، مشق مهربانی، پویش بوسه بر دستان پدر و همایش تشکیلاتی یاوران انقلاب را از دیگر برنامه های متنوع این سازمان در دهه فجر بیان کرد.

تاکید مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بر اجرای هر چه بهتر برنامه های سازمان دانش آموزی

مدیرکل و رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان در این نشست تاکید کرد: مدیران آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق جلسه فصلی شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی را تشکیل و نسبت به هر چه بهتر برنامه های این سازمان اهتمام بورزند.

حسنعلی عزت خواه با اشاره به برگزاری همایش یاوران انقلاب در سراسر استان گفت: این همایش زمینه سازی برای تبیین اندیشه های امام راحل(ره) با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی و ایجاد ساز و کارهای لازم به منظور حضور پرشور و شعور دانش آموزان پیشتاز گام دوم انقلاب در برنامه های گرامیداشت دهه فجر عنوان کرد

شایان ذکر است در این نشست مقرر شد، مانور (همایش) یاوران انقلاب در روز 18 بهمن 1401 در شهر یاسوج با حضور دو هزار دانش آموز به شکل نمادین برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار