مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:

پویش هیس‌طوری به‌منظور اطلاع نوجوانان از مسائل تاریخی برگزار می‌شود

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اعلام کرد پویش هیس‌طوری به‌منظور به‌منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان و اطلاع نوجوانان از مسائل تاریخی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۲۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پویش هیس‌طوری به‌منظور اطلاع نوجوانان از مسائل تاریخی برگزار می‌شود

نشست هم‌اندیشی اعضای دبیرخانه پویش هیس‌طوری در استان ایلام با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، معاون پرورشی و فرهنگی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و اعضای سازمان دانش‌آموزی استان در سالن جلسات آموزش و پرورش استان ایلام برگزار شد.

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست با اشاره به اینکه یکی از راه‌های فریب و اغواگری، تحریف تاریخ است، گفت: پویش هیس‌طوری به‌منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان و همچنین اطلاع جوانان و نوجوانان از مسائل تاریخی برگزار می‌شود.

درویشی ادامه داد: این پویش مختص جوانان و نوجوانان ۱۱ تا ۱۸ سال داخل و خارج کشور است که ۱۲ اداره در ایلام در این پویش عظیم فعالیت و همراهی فعال دارند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان تصریح کرد: امید است با اجرای صحیح این طرح در استان و برگزاری طرح های دیگر با این موضوع بتوانیم فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ترویج دهیم.

دانش آموز خبرنگار: نگار پیری نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار