معاون استاندار ایلام:

فرهنگ یکی از زیربناهای توسعه همه‌جانبه استان است

ایلام (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه فرهنگ یکی از زیربناهای توسعه همهجانبه استان است، گفت بسیاری از آسیب‌ها در حوزه فرهنگی بسیار جدی است که یکی از راه‌های مقابله با این آسیب‌ها توسعه فضاهای فرهنگی از جمله کتابخانه‌ها است.

کد مطلب: ۱۳۴۲۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ یکی از زیربناهای توسعه همه‌جانبه استان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در نشست انجمن عمومی کتابخانه استان، گفت: تا زمانی که زیرساخت‌های فرهنگی را تقویت نکنیم مشکلات ما در حوزه فرهنگی مرتفع نمی شود.

حسنی بیان کرد: در تخصیص اعتبار و تکمیل زیرساخت های فرهنگی استان باید تحولی ایجاد شود لازم است که در این حوزه توجه ویژه ای به بحث زیرساخت های فرهنگی در استان شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگی در زمینه تخصیص اعتبار بایستی بیشتر مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: پروژه ها وقتی که زمان بر شوند، مستهلک شده و علاوه بر هزینه های بیشتر موجب ناامیدی مردم خواهد شد.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه سیاست دولت تکمیل پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد به بالا است، گفت: تمامی طرح ها و پروژه های کتابخانه ای در استان که از درصد پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند باید در اولویت تکمیل باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار