اعلام جزئیات برنامه‌های دهه فجر در روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن

از برنامه ادای احترام به حضرت امام و مکان جلوس تا مراسم زنگ انقلاب و مهمانی لاله‌ها 

تهران (پانا) - رئیس ستاد دهه فجر استان تهران و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه‌‌ریزی‌ها و اقدامات این استان به‌مناسب برپایی مراسمات روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن را اعلام کرد. 

کد مطلب: ۱۳۴۲۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات برنامه‌های دهه فجر در روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن

حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی نیز در این نشست گفت: در آستانه چهل و چهارمین سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی هستیم و از روز ۱۲ بهمن وارد دهه فجر خواهیم شد. در استان تهران ۳۲ کمیته فعال را در ستاد دهه فجر داریم. یکی از مهمترین برنامه‌های ما در این دهه آیین ادای احترام و اهدای گل به مرقد مطهر حضرت امام است که امسال درخواست‌ها ۲۰ درصد افزایش یافته است. شستشوی حرم مطهر با گلاب کاشان نیز یکی دیگر از این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: یکی از کارهای ما در روز ۲۲ بهمن به‌مناسبت راهپیمایی، راه‌اندازی غرفه‌ها است که از این هفته در حال دریافت درخواست‌ها و اقدام هستیم. فعالیت اصلی ما جهاد تبیین است که مساجد در حال برگزاری مراسم‌ها در حوزه جهاد تبیین هستند.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: به همت کمیته دانش‌‌آموزی امروز جشن بزرگ دانش‌‌آموزی با حضور ۱۲ هزار دانش‌آموز و سخنرانی وزیر آموزش و پرورش در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری در حال برگزار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: مهمترین و محوری‌ترین برنامه ما ساعت ۹ صبح روز ۱۲ بهمن در حرم حضرت امام برگزار خواهد شد. سخنران این مراسم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود. پس از این برنامه ما برنامه مکان جلوس را در ساعت ۱۱ صبح در بهشت زهرا خواهیم داشت. در روز ۱۲ بهمن رژه نیروهای نظامی را از فرودگاه به سمت بهشت زهرا خواهیم داشت و این مسیر توسط بالگرد گلباران خواهد شد. در مدارس استان تهران مراسم زنگ انقلاب برگزار خواهد شد و دانش‌‌آموزان در جشن ورود امام شرکت خواهند کرد.

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران افزود: در این روز ناقوس کلیساها، بوق کشتی‌ها به صدا درخواهد آمد و نمادهایی از حضور حضرت امام و جشن ورود ایشان به صورت‌های مختلف در این روز انجام خواهد شد.

وی گفت: مراسم مهمانی لاله‌ها یکی از محوری‌ترین برنامه‌های دهه فجر است‌ لذا روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ساعت ۱۴ در همه ۳۴۴ گلزار شهدای سراسر تهران برگزار و برنامه اصلی در ساعت ۱۴ همین روز در گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار خواهد شد. یک برنامه دیگر ما ادای احترام به شهدای ادیان توحیدی است که در منطقه قصر فیروزه تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار