مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری:

پویش هیس‌طوری زمینه‌ساز آشنایی دانش‌آموزان با تاریخچه استعمار است

شهرکرد(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام تشکیل جلسه دبیرخانه استانی پویش هیس‌طوری، این پویش را زمینه‌ای برای آشنایی دانش‌آموزان با تاریخچه استعمار دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۲۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پویش هیس‌طوری زمینه‌ساز آشنایی دانش‌آموزان با تاریخچه استعمار است

سید حسن فاضل ضمن اشاره به ضرورت آشنایی دانش آموزان با تاریخ سیاه حضور استعمار در کشورهای منطقه خصوصاً ایران گفت: اولین جلسه دبیرخانه استانی پویش هیس‌طوری در محل دفتر مدیرکل آموزش و پرورش با هدف برنامه‌ریزی جهت حضور هر چه بیشتر دانش آموزان در این رویداد کشوری تشکیل شد و افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تاکید بر فریضه دینی جهاد تبیین و همچنین فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر مطالعه و آشناسازی نوجوانان با تاریخچه استعمار، رهنمون های ارزنده ای مبنی بر مشارکت هر چه بیشتر دانش آموزان جهت شرکت در این پویش را ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه غلامعلی خدیبی معاون پرورشی و فرهنگی و قائم مقام دبیرخانه نیز ضمن تشریح شیوه نامه و ضرورت برگزاری این پویش، نسبت به ایجاد این گفتمان در بین دانش آموزان تاکید کرد و کارشناسان حوزه پرورشی نیز اقدامات صورت گرفته در این خصوص را بیان کردند.

فاضل ادامه داد: در این جلسه مقرر شد همکاران حوزه تربیتی در سخنرانی ها، جلسات، بازدیدها و حضور در برنامه های دهه فجر، در خصوص پویش هیس‌طوری و ضرورت جهاد تبیین اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار