رئیس شورای دانش‌آموزی تاکید کرد:

لزوم همکاری جدی هیات‌های دانش‌آموزی با شورا در مدارس

نایین (پانا) - رئیس شورای دانش‌آموزی دبستان امام رضا (ع) نایین گفت هیئات دانش‌آموزی موظفند در بزرگداشت مناسبت‌ها، برپایی جشن و جشنواره‌ها و برگزاری مراسمات مذهبی با شورای دانش‌آموزی مدرسه همکاری کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم همکاری جدی هیات‌های دانش‌آموزی با شورا در مدارس

سپیده ذکریا پور، در جلسه شورای دانش آموزی دبستان امام رضا علیه السلام به هیئات دانش آموزی دبستان اشاره و اظهار کرد: در دبستان امام رضا علیه السلام نایین، هیئات دانش آموزی از فعال ترین اعضای شورای دانش آموزی و منتخبین مدرسه انتخاب شده اند.

رئیس شورای دانش آموزی دبستان امام رضا علیه السلام نایین ادامه داد: هیئت های دانش آموزی، فعالیت های گسترده و مهمی بر دوش دارند و بدین سبب در این مدرسه، اعضای این هیئت به دو دسته فعالان فضای مجازی و فضای حقیقی در مناسبت های مختلف، تقسیم می شوند.

شهناز عابدی نیز در این جلسه گفت: هدف از برگزاری جلسه، معرفی اعضای هیات ها و واگذاری مسئولیت های مربوطه به آنهاست که در اسرع وقت منتخبان در مراسم صبحگاه به دانش آموزان مدرسه معرفی می شوند.

معاون پرورشی دبستان امام رضا علیه السلام گام دوم در این اقدام مهم را، افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان و روحیه مشارکت پذیری در اجرای برنامه های اجرا شده در دبستان دانست.

در پایان از حضور رییس شورا و اعضای هیئت های دانش آموزی در این جلسه توسط شهناز عابدی، معاون پرورشی دبستان، قدردانی شد.

دانش آموز خبرنگار: سپیده ذکریا پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار