فرماندار نایین:

اطلاع‌رسانی هنرمندانه، مبنای فعالیت دستگاه‌ها باشد

نایین(پانا) - فرماندار شهرستان نایین گفت اطلاع‌رسانی هنرمندانه دستاورد‌ها و اقدامات دستگاه‌ها باید به صورت جدی در شهرستان دنبال شود.

کد مطلب: ۱۳۴۲۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اطلاع‌رسانی هنرمندانه، مبنای فعالیت دستگاه‌ها باشد

به گزارش پانا، محمد کریمی، فرماندار شهرستان نایین ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ابتدای دومین جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر از روسای ادارات به سبب فعالیت صمیمانه، جدی و پیگیری صریح مصوبات تقدیر و اظهار کرد: یکی از مصوبات جلسه گذشته، تبیین خدمات پیش از انقلاب و پس از انقلاب در دستگاه ها و ادارات مختلف مانند آموزش و پرورش است.

وی اطلاع رسانی صحیح در راستای امید آفرینی به مردم را مهم ترین کار پس از اقدامات و فعالیت ها دستگاه ها دانست و گفت: ضعف در این خصوص، جایی نمایان می شود که اطلاع رسانی دستاورد ها و اقدامات دستگاه های گوناگون در حوزه امید آفرینی و اطلاع صحیح به مردم به درستی توسط دستگاه ها صورت نگیرد زیرا مسئولان دستگاه ها و ادارات برخی از دستاورد های حوزه های مختلف در سطح شهرستان را اطلاع ندارند، آن وقت انتظار داریم مردم بدانند؟ این ضعف ما در اطلاع رسانی به مردم است.

کریمی ادامه داد: یک موضوع مهم پس از مشخص کردن دستاورد های پیش و پس از انقلاب اسلامی در دستگاه های مختلف، هنرمندانه به اطلاع عموم رساندن دستاورد ها است. بسیاری از خدمات و فعالیت های بزرگی در سطح شهرستان انجام شده ‌اما هنرمندانه توسط دستگاه ها اعلام نشده است.

وی افرود: در این‌ برهه زمانی، ۵۰ درصد هر فعالیت، خدمات ارائه شده و تولید محتوای صحیح در این راستا است و ۵۰ درصد به معنای واقعی، انتشار درست این محتوا و نشستن این محتوا به جان جوانان و نوجوان شهرستان است.

فرماندار شهرستان نایین خطاب به مسئولان گفت: امروز اگر از خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام مدد نگیریم، نمی توانیم موفق باشیم. اگر از خداوند متعال و حضرت بقیه الله (عج) مدد نگیریم، در جنگ دشمن با تمام ۲۳۰ شبکه فارسی زبان، اینترنتی و ماهواره ناکام خواهیم ماند.

وی به شیوه اثر گذاری محتوا در ذهن مردم و مخاطبان اشاره و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در حوزه مکتب حاج قاسم فرمود که بزرگترین ویژگی شهید سلیمانی که او را به یک مکتب تبدیل کرده است در کنار ویژگی های شجاعت، سیاست، علم به کار و دیگر ویژگی ها، اخلاص این شهید بزرگوار بود. آن چیزی که می‌تواند در جان مردم اثر کند، اخلاص به ویژه در مسئولان است.

کریمی ادامه داد: شما مخلصانه به مردم خدمت کنید. اگر کلید واژه های من، تو، ما و یا جملاتی نظیر این اداره من است، این کار و طرح من است و امثال این جملات کنار برود و اخلاص چاشنی کار شود، اثر وضعی خود را می گذارد.

وی خاطرنشان کرد: باید امید آفرینی، بیش از پیش به مردم داده و حال مردم خوب و بهتر شود. با انتشار اخبار خوب و متعدد باید در این راستا تلاش کنیم. کسی واقعا نمی‌خواهد بگوید مشکلات نیست؛ باید مطالبه و پیگیری باشد. در کشور های خارجی برای انتشار ناامید کننده جریمه مقرر شده است. امروز نیازمند روایت صحیح هستیم، اگر روایت نکنیم برایمان روایت می‌کنند.

محسن میرزابیگی، معاون فرماندار و مسئول محور دستگاه های ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر شهرستان نایین در ادامه این جلسه گفت: برخی ادارات در دهه فجر به بهره برداری چندین پروژه می پردازند. با توجه به اینکه تاکنون آمار این پروژه ها نهایی نشده است، نزدیک ۱۰۰ پروژه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان و اگر پروژه های بخش خصوصی پیگیری شده نیز محاسبه شود، اعتبار این پروژه ها به سه برابر و حداقل ۶۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

به گزارش پانا، حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان به جهت بهره برداری از پروژه های متعدد، افتتاح شهربازی نایین، نواختن همزمان زنگ انقلاب در مدارس و کارخانجات، تهیه لوازم خانگی به صورت نیم بها به منظور ترویج ازدواج آسان، مسابقه عکاسی و شعر و گویش نایینی، همایش بزرگ دهه فجر با محوریت تکریم خانواده، نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان بسیج، طرح گپ و گفت با دانش‌آموزان با محوریت محلات دارای مسجد و بازسازی خانه محروم از برنامه های کمیته های زنان و خانواده، دانشجویان و دانشگاهیان، فرهنگیان و دانش آموزان، کودک و نوجوان، فضا سازی و تبلیغات شهری، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، کارگری و کارآفرینی، اصناف و بازاریان، ایثار و شهادت، ورزش و جوانان، حوزه و روحانیت، مساجد، قرآن و تشکل های دینی، فرهنگی، هنر و هنرمندان، کمیته روستایی و کمیته تخصصی بسیج در دهه فجر شهرستان نایین است.

خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار