«سپاه» جلوه برقراری امنیت است

بیرجند (پانا) - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با اشاره به اقدام خصمانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت «سپاه» در خط مقدم مبارزه با تروریسم ایستاده است و این نهاد مردمی نماد مبارزه با فعالیت‌های تروریستی در دنیا و جلوه برقراری امنیت است.

کد مطلب: ۱۳۴۲۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
«سپاه» جلوه برقراری امنیت است

مرتضی ذاکریان در دیدار با فرمانده بسیج ادارات استان اظهار داشت: در تاریخ انقلاب بزرگترین رویدادها را در بهمن ماه داشته ایم و هر ساله جشن های پیروزی انقلاب قوی تر از گذشته برگزار شده است.
مرتضی ذاکریان افزود: دشمنان اسلام و انقلاب همواره به فکر آسیب زدن به ارزش ها هستند وبه اسم آزادی ریشه آزادی را می زنند و به اسم زن هویت زنان را می خواهند استثمار کنند.
وی با بیان اینکه تحریم سپاه از سوی پارلمان اروپا نشان از ترس آنها از موفقیت‌های این نهاد دارد، گفت: این اقدامات دشمنان محبوبیت بیشتری برای این نهاد مردمی ایجاد می کند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه سپاه در جبهه مردم بوده است، گفت: این نهاد در پیشرفت های کشور نقش بسیار ارزنده و چشمگیری داشته است.
وی با بیان اینکه کینه دشمنان نسبت به انقلاب و نهادهای انقلابی بر همگان ثابت شده است، تصریح کرد: بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن ایران تمامی اهداف خصمانه دشمنان را تا کنون نابود کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار