رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران تشریح کرد؛

آخرین وضعیت ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن پایتخت

تهران (پانا)- رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت جلسه‌ای با حضور دادستان تهران و ۱۷ نفر از شهرداران برگزار شد و به ۶۲ ساختمان ناایمن از ۱۲۹ ساختمان اخطاریه ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن پایتخت

مهدی بابایی در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه روز سه شنبه گذشته جلسه مهمی در سازمان آتش نشانی برگزار شد، اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور دادستان تهران و ۱۷ نفر از شهرداران برگزار شد و به ۶۲ ساختمان ناایمن از ۱۲۹ ساختمان اخطاریه ابلاغ شد. این موارد آخرین ساختمان‌هایی بود که اخطار آنها با حضور دادستان ابلاغ شد.

وی با اعلام اینکه مابقی ساختمان‌ها با حضور معاون دادستان اخطاریه گرفته بودند، یادآور شد: این موارد تا پایان سال فرصت دارند نسبت به انعقاد قرارداد ایمن‌سازی ساختمان‌ها اقدام کنند و در غیر این صورت در سال آینده قطع انشعاب صورت خواهد گرفت.

بابایی تأکید کرد: حق رسانه ها و مردم این است که لیست ساختمان‌های ناایمن اعلام شود و اگر ایمن سازی تا پایان سال صورت نگیرد، مدیریت شهری این اراده را دارد که لیست را اعلام کند.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۳ به شهرداری مهلت داده شده است که ۱۲۹ ساختمان ایمن شوند، تصریح کرد: این مهلت به سال ۱۴۰۲ تغییر کرد؛ شهرداری باید ملزم باشد که حداقل سالیانه ۵۰۰ ساختمان را ایمن‌سازی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار