در گفت‌وگو با پانا:

حسن خانمحمدی: پرسپولیس باید از بازی با فولاد درس بگیرد

داور پنالتی را دید، ترسید سوت بزند/فقط سپاهان رقیب پرسپولیس است/بابایی مرا یاد جوانی خودم می‌اندازد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سرخپوشان باید از بازی با فولاد خوزستان درس بگیرند و مقابل تیم‌هایی که بازی را خراب می‌کنند، راه‌های گلزنی را پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
حسن خانمحمدی: پرسپولیس باید از بازی با فولاد درس بگیرد

حسن خان محمدی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: «همه دیدند که چه بازی بدی بود. اصلا اسمش را نمی‌شد فوتبال گذاشت. بعید می‌دانم در لیگ یک هم چنین بازی‌هایی آدم ببیند. مگر ۳ امتیاز چقدر ارزش دارد که برای گرفتن آن این قدر داد و بیداد و دعوا و درگیری راه می‌اندازند. البته که برای متوقف کردن پرسپولیس دست به هر کاری زدند. شک نکنید اگر گل می‌خوردند، برای جبرانش کارهای دیگر می‌کردند. اما چون گل اول را زدند، سعی کردند تا هر طور شده آن را حفظ کنند.»

وی افزود: «همیشه تیم‌های نکونام این طور بازی می‌کنند. فقط بازی را خراب می‌کنند. بالاخره این هم نوعی فوتبال است که برخی مربیان آن را می‌پسندند. پرسپولیس باید از این بازی درس بگیرد. شاید برای بازی‌های بعدی هم تیم‌ها بخواهند چنین حربه‌هایی بکار ببرند. کادر فنی باید راه‌های مقابله با چنین تیم ها و روش‌هایی را تمرین کند تا گرفتار نشوند. اما مقابل فولاد واقعا کار از دست همه در رفته بود چرا که شکل جدیدی از مربیگری را دیدیم که همه‌اش دنبال جار و جنجال بود.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «متاسفانه داوران ما قاطع نیستند. باید در این طور بازی‌ها کسانی داور باشند که بتوانند شرایط را مدیریت کنند و اجازه ندهند بازیکنان و مربیان الکی وقت تلف کنند. تمام کارهای کادر فنی فولاد برنامه‌ریزی شده بود. آنها با جارو جنجال کارت‌ها را به جان خریدند تا داور را تحت فشار بگذارند. داور هم به نظرم مثل همه پنالتی را دید اما ترسید سوت بزند. واقعا در آن شرایط هرکسی بود ممکن بود سوت نزند. باید فدراسیون چاره‌ای بی‌اندیشد و اجازه ندهد چنین رفتارهایی اپیدمی شود‌. متاسفانه این رفتارها باعث می‌شود همه از فوتبال زده شوند.»

حسن خان محمدی گفت: درست است بازی را باختیم اما مستحق شکست نبودیم. ما هم بد بودیم ولی تیم حریف باعث شد بازی به این شکل پیش برود. به چنین تیم‌هایی نباید اجازه داد به راحتی به گل برسند چون بعد از گل بازی را خراب می‌کنند. نگران نباشید،پرسپولیس به زودی این بازی را جبران می‌کند. فکر می‌کنم الان فقط سپاهان رقیب ماست و استقلال رقیب نیست. ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم و سریع این بازی را جبران کنیم.»

وی افزود: «پرسپولیس به یک مهاجم نیاز داشت و این مهاجم جدید هم بازیکن خوبی نشان داده است. باید دید آیا در تیم هم می‌تواند خودش را پیدا کند یا نه. دیاباته هم خوب بازی کرد و اگر از او بیشتر استفاده شود می‌تواند گره‌گشا باشد. نکته‌ای که توجه‌ام را جلب کرد، بازی بابایی بود که خوشحالم یحیی به جوان‌ها اعتماد کرد. برای چند بازیکن می‌خواستم با آقا یحیی صحبت کنم از جمله همین بابایی. او از شاگردان من بوده و بازیکن پایه پرسپولیس است. وقتی او را دیدم، یاد خودم افتادم.»

بهنام آقاجانلو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار