مسئول فرهنگی-هنری آموزش و پرورش منطقه ۵:

فعالیت‌های فوق برنامه، فرصتی برای اندیشیدن است

تهران (پانا) - مسئول فرهنگی-هنری آموزش و پرورش منطقه 5، فعالیت های فوق برنامه را، فرصت و عامل تعمیق یادگیری دانش‌آموزان برای اندیشیدن درباره مفاهیم و تمرین مهارت‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۲۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های فوق برنامه، فرصتی برای اندیشیدن است

دوره ضمن خدمت حضوری با هدف آشنایی بیشتر همکاران با بخش های مختلف مسابقات فرهنگی، هنری و افزایش کیفیت این مسابقات تحت عنوان «مدیریت فعالیت های فوق برنامه در مدرسه»، به مدت ۱۶ ساعت در ۳ روز، ویژه معاونین پرورشی در کانون فرهنگی، تربیتی روح الله منطقه ۵ برگزار شد.

مهنا زرعکانی، در روز اول از این دوره، آموزش و تبیین رشته های رسانه و فضای مجازی و در روز دوم و سوم، شهروز حقی و مهری لونی، تکنوازی، همنوازی، سرود و جایگاه و اهمیت تئاتر و تبیین رشته های هنرهای نمایشی را تدریس کردند.

محتوا، وب نوشت، نشریه الکترونیکی، پادکست، ویدئوکست، بازی های رایانه ای، وبسایت، سرود گروهی، سرود همگانی، تئاتر صحنه ای، تئاتر عروسکی، نقالی، نمایشنامه خوانی، از جمله عناوینی بود که در این دوره برای ۵۰ نفر شرکت کننده از معاونین پرورشی تدریس شد.

در این دوره، خدیجه آزاد؛ مسئول فرهنگی-هنری منطقه 5، بیان کرد: یکی از راه های تحقق اهداف تعلیم و تربیت، فعالیت‌هایی است که دانش‌آموزان در بیرون از کلاس و مدرسه انجام می‌دهند. فعالیت های فوق برنامه، فرصت و تعمیق یادگیری دانش‌آموز را برای اندیشیدن درباره مفاهیم و تمرین مهارت‌ها ایجاد می کند.

در این راستا، غنی‌سازی فعالیت‌های مکمل و فوق‌برنامه، با آموزش معاونین پرورشی صورت می گیرد که این امر سبب شد تا دوره ای در این خصوص برای معاونین پرورشی منطقه برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار