سرگروه درس زبان انگلیسی شهرستان‌های استان تهران:

بخش شنیداری امتحان زبان، چالشی بزرگ برای دانش‌آموزان است

پاکدشت (پانا) - سرگروه درس زبان انگلیسی مقطع دوم شهرستان‌های استان تهران، بخش شنیداری زبان را چالشی بزرگ برای دانش‌آموزان‌ دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۱۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بخش شنیداری امتحان زبان، چالشی بزرگ برای دانش‌آموزان است

مجتبی نادری ضمن قدردانی از حضور سرگروه‌های مناطق و مسئولان شهرستان در برگزاری سمینار آموزشی زبان انگلیسی گفت: دانش‌آموزان در مهارت‌های زبان انگلیسی، مانند بخش شنیداری ضعف دارند. به همین دلیل، دبیرخانه کشوری با پیگیری از سرگروه‌های استانی کشور، تغییر مفیدی در شیوه برگزاری امتحانات ترم زبان دادند که این تغییر، سبب یادگیری بهتر دانش‌آموزان می‌شود.

نادری تشریح کرد: در شیوه متفاوت امتحان ترم اول امسال، سوالات تحلیلی در بخش شنیداری بود؛ دانش‌آموزان این را پیش بینی نمی‌کردند و این باعث آمادگی بیشتر آنها برای امتحانات خرداد خواهد شد.

وی ضمن ارائه پیشنهاداتی به دبیرخانه کشوری مبنی بر سبک امتحانات زبان انگلیسی مواردی را ذکر کرد: تغییر قالب همیشگی امتحانات، باعث پیشرفت دانش‌آموزان خواهد بود؛ جداسازی بخش شنیداری از نوشتاری، باعث افزایش تمرکز دانش‌آموزان در امتحان می‌شود.

سرگروه زبان انگلیسی شهرستان‌های استان تهران افزود: تدابیری خاص برای دانش‌آموزان کم‌شنوا و ناشنوا در آزمون شنیداری زبان انگلیسی اندیشیده شده است و لازم است اسامی این دانش‌آموزان به تایید سازمان دانش‌آموزان استثنایی رسانده شود.

دانش‌آموز خبرنگار: نیایش تنها

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار