رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت عنوان کرد:

هنر، از علم جدا نیست

پاکدشت (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت، در افتتاحیه نمایشگاه نقش هنر در نگارخانه کمال‌الملک این منطقه گفت هنر از علم جدا نمی‌شود و می‌تواند در عرصه دانش‌آموزی، آنان را به یک فرد اثرگذار در جامعه تبدیل کند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
هنر، از علم جدا نیست

حمید عزیز‌آبادی، مسئول هنری سینمایی اداره ارشاد اسلامی ضمن خوش‌آمدگویی به دانش‌آموزان دبیرستان شهید چوزوکلو بیان کرد: رویداد فرهنگی هنری دیگری با عنوان نمایشگاه نقش هنر نگارخانه کمال‌الملک میزبان شما عزیزان است؛ نمایشگاه نقش هنر به پوشش دانش‌آموزان هنرمند دبیرستان شهید چوزوکلو با سرپرستی سارا صاحب‌جمعی، استاد نقاشی دبیرستان‌ چوزوکلو، تدارک دیده‌شده است ، از شما تقاضا داریم که این راه فرهنگی را ادامه دهید و استعدادهای خود را با زهرا دبیرزاده مدیریت دبیرستان شهید چوزوکلو در میان بگذارید و باعث رشد و پیشرفت خود شوید.

همچنین مرتضی علوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت ضمن تشکر از دانش‌آموزانی که در این رویداد نقش مهم و موثری داشتند بیان کرد: مدرسه شهید چوزوکلو جزو مدارس بسیار فعال در حوزه فرهنگی است، عشق به فرهنگ و عشق به هنر در این دانش‌آموزان دیده می‌شود و امید است که این کار فرهنگی هر چه بیشتر در منطقه گسترش پیدا کند.

وی افزود: امید است که این هنر با چاشنی عشق به میهن، عشق به مکتب و دین مبین اسلام که برای همه‌ ما سرچشمه هدایت و سعادت است، دنبال شود.

علوی ادامه داد: کار فرهنگی مانند یک کار بزرگ علمی است، اندیشه‌ای که بیان می‌کند علم و هنر از هم جدا است کاملاً اشتباه است، در اصل این‌ها از هم جدا نیستند و این کاری که شما انجام می‌دهید می‌تواند در عرصه علم دانش‌آموزی گسترش پیدا کند و شما را به عنوان یک فرد اثرگذار در آینده این کشور تبدیل کند. از دانش‌آموزان تقاضا داریم که در فعالیت‌های فرهنگی کشور و منطقه شرکت کنند و در عرصه‌های هنری که به آنها علاقمند هستند نقش بسزایی داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت، گفت: مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) پاکدشت، فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف فرهنگی را انجام می‌دهد، از دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی هستند دعوت می‌شود تا در این دوره‌های فرهنگی شرکت کنند و آموزش‌های لازم را ببینند و در حرفه خود شروع به فعالیت کنند.

علوی ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: دشمنان با برنامه‌های کوچکشان نمی‌توانند به هیچ عنوان به این انقلاب اسلامی ضربه بزنند و آن را از میان ببرند.

در ادامه افتتاحیه نمایشگاه نقش هنر توسط سارا صاحب‌جمعی استاد نقاشی در حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اساتید هنری صورت گرفت و دانش‌آموزان از این نمایشگاه بازدید کردند.

خبرنگار دانش‌آموز: راضیه شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار