برای رفیق شهیدم

شیراز(پانا)-نخبگان مجمع امین به طور خودجوش پویش رفیق شهیدم را با توسل به ساحت شهدای دانش‌آموز حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ «ع» اجرا کردند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برای رفیق شهیدم

مدیر مجمع امین گفت: متأسفانه حادثه ناگوار چهارم آبان ماه در حرم حضرت احمد بن موسی و ترور مظلومانه چند تن از هم وطنان عزیز مان داغی بر دل ایران گذاشت.

نرگس ترابی گفت: در میان شهدا سه دانش آموز مظلوم به شهادت رسیدند که شیراز آرامگاه دو تن از آنها است.

وی افزود: دختران شیرازی برای عرض ارادت به ساحت مقدس این شهدا تصمیم گرفتند با شهید آرشام سرایداران و شهید محمدرضا کشاورز پیمان ببندند که امسال در امتحانات به جای آن‌ها درس بخوانند، تلاش کنند و نمرات خوب شان را به روح این شهدا تقدیم کنند.

وی افزود: امسال که شهیدان کشاورز و سرایداران در میان ما دانش‌آموزان نیستند تلاش کردیم تا با کوشش و تلاش در راه تحصیل جای خالی آن‌ها را پر کنیم.

ترابی ادامه داد: ابتدای دی ماه دانش‌آموزان عزیز و نخبگان و اعضای مجمع پیمان نامه‌هایی را در این راستا ارسال کردند و قرار شد بعد از پایان امتحانات نوبت اول دانش آموزان نمرات خوب خود را برای ما بفرستند.

وی گفت: نمایندگانی از مجمع امین برگزیده شدند تا پیام و هدیه‌های دانش‌آموزان و اعضای مجمع را خدمت شهدا ببرند و با آرمان شهدای دانش‌آموز تجدید میثاق کنند که برای آبادانی ایران از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

وی در پایان گفت: در سیر انقلاب اسلامی شهدای دانش‌آموز زیادی در راه دین و کشور به شهادت رسیدند و بودند بازماندگانی از این دلاوران که راهشان را ادامه دادند و ایران را در مسیر پیشرفت یاری رساندند از محمد حسین فهمیده تا مجید شهریاری بودند جوانان غیوری که برای این خاک از جان مایه گذاشتند و رسالت مجمع امین خودجوش و مردمی هم این است که برای آبادی ایران نخبه‌های متدین و مهین دوست را پرورش دهد.

مجمع امین، اندیشکده مطالعاتی یاران نسل چهارم، مجمع خود جوش جوان محور و مردمی است که با هدف تربیت نیروی کارامد از تیر ماه امسال فعالیت رسمی خود را با همکاری فرمانده اسبق بسیج آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز و شناسایی دانش‌آموزان توانمند در مدارس و در حوزه های مختلف آغاز کرده است و درصدد کشف و شکوفایی استعداد دختران توانمند این سرزمین‌ است.

نیروهای مجمع در حوزه‌های مختلف و با همکاری اعضا مشغول کسب هنر بیشتر در حوزه تخصصی خود مانند سخنوری، اجرا گویندگی، بازیگری، خبرنگاری رشته‌های هنری گرافیک و هنرهای ورزشی هستند.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس ترابی گودرزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار