معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس:

اعتراضات رتبه‌بندی معلمان در کارگروه‌های تخصصی بررسی می‌شود

شیراز (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس، از بررسی اعتراضات رتبه‌بندی معلمان در کارگروه‌های تخصصی از 19 فروردین ماه در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اعتراضات رتبه‌بندی معلمان در کارگروه‌های تخصصی بررسی می‌شود

مجید زارعی با اعلام این خبر بیان کرد: کارگروه‌های تخصصی بررسی اعتراضات رتبه‌بندی از ۱۹ فروردین در استان کار خود را آغاز خواهد کرد و به اعتراضات معلمان در این حوزه رسیدگی می‌کند.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل نظارت و پاسخگویی به اعتراضات، میز تکریم و پاسخگویی به مراجعین رتبه‌بندی، با هدف تبیین اهداف قانون رتبه‌بندی معلمان، اطلاع‌رسانی و تبیین نحوه رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی، ایجاد فضای مناسب گفت‌وگو و دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات همکاران در خصوص نحوه اجرای رتبه‌بندی، در اداره کل و ادارات آموزش و پرورش مناطق 59 گانه تشکیل شده است تا ضمن تکریم و حفظ کرامت همکاران، پاسخگویی شایسته صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: کارگروه تخصصی بررسی اعتراضات رتبه‌بندی در استان با نظارت مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس هیات ممیزه استان، به بررسی اعتراضات معلمان در خصوص رتبه‌بندی می‌پردازد.

وی ادامه داد: چهار کارگروه تخصصی در ادارات آموزش و پرورش استان و مناطق با عناوین آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، پرورشی، تربیت بدنی و پشتیبانی، به منظور رسیدگی و پاسخگویی به اعتراضات رتبه بندی، شکل خواهد گرفت و بر اساس دستورالعمل ابلاغی از وزارت فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی در خصوص نحوه رسیدگی به اعتراضات گفت: تمامی مراحل ثبت اعتراض، رسیدگی و تعیین رتبه به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه my.medu.ir انجام می‌شود و پذیرش و ثبت اعتراض خارج از سامانه مربوطه و یا خارج از مهلت مقرر قانونی، امکان پذیر نیست.

زارعی افزود: کارگروه های تخصصی در مناطق و نواحی نسبت به بررسی مدارک و مستندات بارگذاری شده اصلاحی اقدام و در صورت لزوم از همکاران معترض دعوت می‌شود تا مدارک آنان مورد بررسی و بازبینی مجدد قرار گیرد و نتیجه نهایی این اقدامات از طریق سامانه به همکاران معترض ابلاغ خواهد شد.

57 هزار و 961 فرهنگی در استان فارس مشمول طرح رتبه‌بندی شدند که پرونده رتبه‌بندی و بررسی مستندات در سال گذشته با تلاش 117 نفر ازریاب انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار