معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

شناسایی ۹۵درصد از بازماندگان ازتحصیل در استان سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت بیش از ۹۵ درصد از بازماندگان از تحصیل استان شناسایی شده اند

کد مطلب: ۱۳۴۱۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۹۵درصد از بازماندگان ازتحصیل در استان سیستان و بلوچستان

رسول صفرزایی، معاون آموزش، ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان،از اجرای طرح "شهید محمودوند" به منظور شناسایی، جذب و نگهداشت بازماندگان از تحصیل در استان خبر داد.

وی افزود: به منظور رصد فعالیت های اجرایی این طرح، سامانه ویژه ای طراحی شده تا شناسایی و جذب این دانش آموزان را مورد ارزیابی و پیگیری قرار دهد.

رسول صفرزایی خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان با توجه به وسعت زیاد و پراکندگی مناطق متاسفانه تعداد زیادی دانش آموز بازمانده از تحصیل دارد که پس از اجرایی شدن این طرح، برای بیش از۹۵ درصد از این دانش آموزان که در سامانه مشخص شده بودند، مسئول پیگیری از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام خواهد کرد.

معاون آموزش و پرورش استان با اشاره به دلایل بازماندگی از تحصیل دانش آموزان، گفت: یکی از مهم ترین دلایل بازماندگی از تحصیل در استان سیستان و بلوچستان، وجود مسائل و مشکلات مالی در بین خانواده است که با ورود سازمان های حمایتی، گروههای خیری و جهادی، امیدوار به حل این مشکل نیز هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: پس از مرحله شناسایی و جذب، مهم ترین مرحله نگه داشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل است که با اجرای طرح شهید محمودوند و ثبت مشخصات در سامانه درصد قابل توجهی از این عزیزان به چرخه آموزش و پرورش و مدارس بازخواهند گشت.

دانش آموز خبرنگار: مهیا مهران پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار