مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام:

مشکل کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش هلیلان برطرف می‌شود

ایلام (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت مشکل کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش هلیلان برطرف می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۱۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مشکل کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش هلیلان برطرف می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، نشست مشترک شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هلیلان با حضور علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش و جلال حمره مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برگزار شد.
علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام، با تقدیر از زحمات مدیر و همکاران شاغل در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان هلیلان به ضرورت تشکیل این جلسات اشاره کرد و گفت: این نشست ها برای رسیدن به وجه اشتراک به منظور حل برخی مشکلات و مسائل دستگاه تعلیم و تربیت است.

علی درویشی به کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش این شهرستان اشاره کرد و گفت: پیگیری های لازم برای تخصیص نیروی انسانی به شهرستان و جذب نیرو از طریق دانشگاه فرهنگیان در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات این اداره کل برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان پرداخت و افزود: در نظر است گروهی از متخصصان و مشاوران حوزه دانش آموزی برای بررسی و کار مشاوره ای با دانش آموزان، به این منطقه اعزام شوند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش خانواده، انجمن اولیا و مربیان استان مدرسان آموزش خانواده را برای اجرای کارگاه های آموزشی برای اولیا دانش آموزان در مقاطع مختلف پای کار می آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش از مسئولان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت در سطح استان و شهرستان خواست نگاه حکمرانی و حاکمیتی آموزش و پرورش را تقویت کنند.

درویشی، سازماندهی نیروی انسانی و تجهیزات آموزشی را امری ضروری دانست و خواستار تسریع و شروع فعالیت مربوط به آنها برای سال تحصیلی آینده شد.

در این نشست هریک از معاونان و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان به بیان نظرات و دغدغه های خود پرداخته و در پایان نیز شورای معاونان اداره کل، نحوه‌ حمایت و راه حل های ممکن برای رفع مسائل مطرح شده را بیان کردند.

اختصاص تجهیزات، اضافه کار همکاران، حق الزحمه امتحانات، پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، برگزاری کارگاه های آموزش خانواده، افزایش سرانه ورزشی مدارس، پیگیری وضعیت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، توانمندسازی همکاران از جمله مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار