مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

امروز نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرتر از همیشه در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند

اصفهان(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت امروز نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرتر از همیشه در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند و در برخورد با متخاصم ذره‌ای تعلل نخواهند کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
امروز نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرتر از همیشه در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قرار دارند

متن پیام اکبر رحمتی به شرح ذیل است:

اقدام مغرضانه و نابخردانه اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ نشان از عمق کینه ورزی و نمایانگر اشتباهات مکرر دستگاه محاسباتی دشمن است.

ناتوانی اتحادیه اروپا در تحلیل درست مسائل و عجز از درک شرایط امروز جهان و عدم مواجه منطقی با مشکلات عدیده و بعضا لاینحل خود و چسبندگی غیر معقول و غیر عاقلانه به امریکا و صهیونیسم بین الملل و دنباله روی از سیاست‌های توسعه طلبانه آنان و متأسفانه اتخاذ تصمیمات غلط، نظیر آنچه که اخیرا در پارلمان اروپا گرفته شد، ثمراتی جز افزایش مشکلات و پچیده تر شدن اوضاع نا بسامان آنها ندارد.

این حرکت که واکنش منفعلانه و از سر استیصال و پس از تلاش‌های ناموفق خیابانی و دستگیری لیدرها و جاسوسان آنها و با هدف جبران شکست‌های مکرر و با خیال واهی افزایش فشار به ایران و قدرت چانه زنی در مذاکرات طراحی شده است ضمن آن که با منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، می‌تواند اقدام متقابل ایران را در برداشته و منطقه خاورمیانه را برای این کشورها ناامن و با نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان تروریست برخورد شود.

امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه در صحنه های دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی قرار دارند و در برخورد با متخاصم ذره‌ای تعلل نخواهند کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ازمتن توده‌های مردم و میراث پایان ناپذیرامام‌خمینی است و هر گونه تصمیم غلط در مورد آن، مواجهه با ملت ایران تلقی شده وملت ایران نیز ثابت کردند فرزندان خود را در هیچ صحنه ای تنها نخواهند گذاشت.
اینجانب ضمن محکوم کردن مصوبه مضحک و نابخردانه پارلمان اروپا می گویم، سپاه پاسداران نیروی انقلابی و ارزشی در تمامی ادوار انقلاب اسلامی بوده و مأموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است و همین امر موجب عصبانیت و خشم استکبار جهانی بویژه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار