مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

سپاه پاسداران ستاره‌ای درخشان در آسمان انقلاب اسلامی است

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد سپاه پاسداران ستاره‌ای درخشان در آسمان انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۴۰۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سپاه پاسداران ستاره‌ای درخشان در آسمان انقلاب اسلامی است

علیرضا کریمیان مدیر آموزش و پرورش شهر تهران در حاشیه نشست مشترک آموزش و پرورش پایتخت با سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در پاسخ به خبرنگار پانا درباره اینکه دانش آموزان چگونه می توانند مخالفت خود را در برابر اهانت و هتک حرمت نشریه شارلی و مقام مرجعیت و ولایت، و توهین به سپاه ابراز کنندضمن اعلام اینکه یکی از برنامه های تشکل های دانش آموزی به مناسبت جشن دهه فجر انقلاب اسلامی تجمع دانش آموزی مقابل سفارت فرانسه است اظهار کرد: دانش آموزان و فرهنگیان معزز کشور همواره نقش آفرینی های بسیاری داشته اند و حضور پرشور مردم و به ویژه جامعه فرهنگی و دانش آموزی در حمایت از اسلام و انقلاب همواره مشهود بوده است و دانش آموزان با حضور در برنامه های دهه مبارک فجر و همچنین تجمع در مقابل سفارت فرانسه اعتراض خود را به تمام دشمنان کشور نشان می دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره اهمیت سپاه و نقش آموزش و پرورش در دفاع از سپاه پاسداران گفت: سپاه همیشه با مردم و برای مردم است. این ارگان برای انقلاب اسلامی در عرصه های متعدد و جاهای مختلف خوش درخشید. در دوران دفاع مقدس ما به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت ۳۶ هزار شهید دانش آموز و نزدیک به ۵ هزار معلم شهید، تقدیم انقلاب اسلامی کردیم. در این ۸ سال، آموزش و پرورش در کنار سپاه پاسداران پشت خاکریز های دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی مبارزه کرد. پس از دوران دفاع مقدس وارد فاز جدیدی از رشد، نمو و بالندگی نظام اسلامی شدیم و مجدد می بینیم که سپاه پاسداران به عنوان ستاره ای درخشان در آسمان انقلاب اسلام می درخشد و آموزش و پرورش نیز به عنوان اصلی ترین دستگاه رسمی تعلیم و تربیت همواره در کنار سپاه و در حمایت از جان فشانی های پاسداران انقلاب اسلامی حرکت می کند.

وی با اشاره به انجام کارهای بزرگ سازندگی توسط سپاه، گفت: سپاه با تمام امکان، کارهای سازندگی بزرگی انجام داد. سپاه در حوزه های متعدد نظامی، اقتصادی، صنعتی و فرهنگی همه جوره پیشگام و اثر گذار بوده است.

کریمیان آموزش و پرورش را دارای بیشترین فصل مشترک میان مردم و حاکمیت دانست و با اشاره به ارتباط داشتن با بیش از نیمی از مردم کشور، گفت: آموزش و پرورش به عنوان بزرگ ترین دستگاه رسمی تعلیم و تربیت کشور، ارگان و نهادی است که با بیش از نیمی از مردم کشور به واسطه داشتن یک میلیون معلم و ۱۶ میلیون دانش آموز در ارتباط است و نقش بسزایی در زمینه تبیین و روشنگری دارد.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش به عنوان سپاه پاسداران دوم همیشه در کنار سپاه است، ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان سپاه پاسداران دوم همیشه در کنار سپاه بوده و هست. این اتفاقی که در روزهای اخیر افتاد، درماندگی و استیصال نظام استکبار جهانی و نظام سلطه را نشان می دهد زیرا نتوانستند در ۳ ماه گذشته فضای کشور را به اغتشاش بکشانند و به هدفی که می خواستند برسند.

کریمیان ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب تلاش کردند تا جامعه فرهنگی و دانش آموزی با آنها همراهی کند اما با رشادت، آگاهی و بصیرت فرهنگیان و جامعه دانش آموزی شکست خوردند. اروپا از سر استیصال و درماندگی نام پر درخشش سپاه پاسداران را در لیست تروریست قرار داد. در واقع این عنوان شایسته آنها و دستگاه های نظامی و امنیتی خودشان است در حالی که می دانیم سپاه پاسداران در مواجهه با داعش تا حد زیادی تلاش کرد و آمریکا ظلم و ستم هایی را به تمام اقشار وارد کرد اما سپاه بدون در نظر گرفتن ملیت، نوع گرایش مذهبی و دینی از مردم و انسانیت دفاع کرد. سپاه بابت این موضوع شهدای فراوانی را تقدیم کرد که شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این راه به شهادت رسید.

این مقام مسئول درباره بیانیه اروپا گفت: امروز اروپا نظام سلطه گر و استکبار جهانی را نمایندگی می کند و نسخه ای که آمریکا برای او طراحی کرده است سپاه را در لیست تروریست قرار داده است این دقیقا به دلیل شکستی بود که در ۴ ماه اخیر در کشور چشید. امروز در پی کار سخیف پارمان اروپا، وظیفه همه ماست که از سپاه دفاع کنیم و مفتخریم که بگوییم امروز ٨۵ میلیون پاسدار داریم که تمام قد از سپاه دفاع می کنند و پیشاپیش همه، فرهنگیان در حرکت هستند.

وی در پایان افزود: امروز نیز در یک اقدام هماهنگ همکاران و فرهنگیان و دانش آموزان چه در فضای مجازی، و چه در جلسات و در فضای واقعی، همدلی خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند. دشمنان با این اقدامات سخیف، موجب وحدت بیشتر، بهتر و قوی تر شدن ارکان نظام جمهوری اسلامی و پیوند قوی تر مردم با سپاه پاسداران شدند. پیوند بین مردم و سپاه پاسداران یک ضربه سهمگینی بر پیکر نیمه جان استکبار جهانی است.

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار