شهردار تهران:

فرسودگی 2 هزار ون در تهران؛ ۷۶ درصد موتورهای تهران فرسوده هستند

تهران (پانا) - شهردار تهران با بیان اینکه 100 درصد ۲ هزار ون تهران فرسوده هستند، گفت در برنامه این است که ۱۰۰ هزار ون برای تهران به‌صورت گازسوز تأمین شود.

کد مطلب: ۱۳۴۰۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
فرسودگی 2 هزار ون در تهران؛ ۷۶ درصد موتورهای تهران فرسوده هستند

علیرضا زاکانی، در مراسم افتتاح مراکز معاینه فنی با بیان اینکه سلامت شهروندان برای ما اهمیت دارد، افزود: به همین منظور تحول فناورانه را برای حرکت به سمت شهر هوشمند دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: مسیری را باید برویم که ما به ازای آن توسعه فضای سبز باشد.

شهردار تهران با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها گفت: باید نوع ساخت و ساز شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم خدماتی که به شهروندان ارائه می‌شود امکان نیاز شهروندان را کاهش دهد.

زاکانی درباره آلایندگی شهر تهران بیان کرد: اساس حرکت ما این است سهم ۶۷ درصدی حمل نقل عمومی را کاهش دهیم و به سهم حمل و نقل عمومی بی افزاییم.

وی گفت: بعد از مترو، ستون حمل و نقل عمومی اتوبوسرانی است و طبق برنامه چهارم ۷ هزار دستگاه تا پایان سال برای تهران فراهم می‌شود و باید حمل و نقل را به سمت کاهش مصرف سوخت و برقی کردن پیش ببریم.

شهردار تهران با بیان اینکه صد درصد ۲ هزار ون تهران فرسوده هستند، افزود: در برنامه ما این است که ۱۰۰ هزار ون برای تهران به‌صورت گازسوز تأمین کنیم.

زاکانی با بیان این مطلب که بالغ بر ۲ میلیون یعنی ۷۶ درصد موتورهای تهران فرسوده هستند، گفت: هدف ما این است که ۳۰۰ هزار موتور در تهران برقی شوند.

شهردار تهران با بیان اینکه تهران موقعیت جغرافیایی ممتازی دارد، افزود: اگر خودمان اقدام به خراب کردن این موقعیت نکنیم می‌توان شرایط خوبی داشت ظلم است که با آلودگی چرخه زندگی مردم دچار وقفه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار