به همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستان‌های تهران انجام شد:

اختتامیه دوره رشد و توانمند‌سازی راه مربی در شهرستان دماوند/ فیلم

دماوند (پانا) - اختتامیه دوره رشد و توانمندسازی راه مربی، با هدف هم‌افزایی مربیان تربیتی مدارس شهرستان‌های استان تهران، با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه دوره رشد و توانمند‌سازی راه مربی در شهرستان دماوند/ فیلم

اختتامیه این دوره با حضور اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، وحید بیگدلی قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سعید دهنوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستان‌های استان تهران، حسین سعیدی‌یکتا، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، شورای معاونین استان و سایر مدیران مناطق و مسئولین شهری و شهرستانی اداره آموزش و پرورش در اردوگاه امام صادق(ع) دماوند، برگزار شد.

اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم خاطرنشان کرد: احیای واقعی امور تربیتی در مدارس، تنها با توانمندسازی مربی مقدور است. اگر مربیان توانمند، با انگیزه، علاقه و پشتکار، به مسائل روز، نوجوان و فضای مجازی آشنایی داشته باشند، تاثیر‌گذاری در مدارس بیشتر خواهد بود.

این مقام‌ مسئول تصریح کرد: به دلیل اهمیت بالای این امر، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با کمک سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه و سایر گروه‌های جهادی و تربیتی، تلاش می‌کند تا دوره‌های مختلفی را برای تقویت توانمندی‌های علمی برگزار کند؛ عمده برنامه‌های دوره تربیتی راه مربی به توانمندسازی میدانی، اختصاص داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش افزود: در مرحله اول دوره رشد و توانمندسازی راه مربی، حدود ۱۰۰۰ نفر از مربیان پرورشی برگزیده از استان تهران، شهرستان‌های استان تهران و همدان، تحت پوشش این برنامه قرار گرفتند تا بازخورد خوبی از مشارکت در این دوره داشته باشند. در مرحله دوم نیز مربیان به مدارس می‌روند، برنامه‌هایشان را اجرا می‌کنند و از تجربیات خود استفاده می‌کنند و آن را به اشتراک می‌گذارند که بخش مهمی از توانمندی است.

خبرنگار دانش‌آموز: نازنین زهرا افراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار