مشاور وزیر آموزش و پرورش:

تربیت فرایندی تعاملی است/فیلم

اصفهان (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت تربیت فرایندی تعاملی است که بین دانش آموز و معلم رابطه‌ دوسویه و دوجانبه برقرار می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تربیت فرایندی تعاملی است/فیلم

مشاور وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا در اصفهان اظهار کرد: «سند تحول بنیادین در سال ۱۳۹۰ تصویب شد و عاملان اصلی این تحول دانش آموزان و معلمان هستند.»

علی پارسانیا در خصوص اجراسازی سند تحول بنیادین خاطر نشان کرد: «گام نخست برای اجراسازی این سند دانستن تربیت است.»

وی گفت: «اگر ما نتوانیم اعتقاد دانش آموز به عبادت خداوند را اصلاح کنیم آن موقع فقط رفتار تبعیدی از دانش آموز می‌بینیم.»

وی بیان کرد: «پس مدرسه نیاز به تحول بنیادین دارد از این حیث که فقط رفتارسازی نکند و دانش آموز از بن دندان به آن رفتاری که انجام می دهد معتقد باشد.»

پارسانیا در این باره تاکید کرد: «تربیت فرایندی تعاملی است که بین دانش آموز و معلم رابطه‌ دو سویه و دو جانبه برقرار می کند.»

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: «علاوه بر اتفاق نظر بر مقصد، مسیر رسیدن نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است و تنها با یک اراده جمعی حرکت هدفمند صحیح صورت می‌گیرد.»

پارسانیا تصریح کرد: «اگر به ضرورت نیاز وجود مدرسه و تحول بنیادین مدرسه پی ببریم آن موقع انگیزه پیدا می‌کنیم تا تحول را همه با هم پیش ببریم.»

وی در پایان گفت: «علاوه بر ضرورت نیاز به جمع بندی مشترک ، نیازمند عزم و اراده هستیم تا بتوانیم در مدرسه تحول ایجاد کنیم‌.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار