رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز:

سنجش به‌موقع نوآموزان برای سال تحصیلی آینده نیاز به همکاری و اطلاع‌رسانی دارد

کرج (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت سنجش به‌موقع نوآموزان استان برای سال تحصیلی آینده نیاز به همکاری و اطلاع‌رسانی دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سنجش به‌موقع نوآموزان برای سال تحصیلی آینده نیاز به همکاری و اطلاع‌رسانی دارد

عباس کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز در جلسه ستاد سنجش آموزش و پرورش استثنایی استان که با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش البرز برگزار شد، افزود: اجرای سنجش نوآموزان با رویکرد جدید در استان البرز نیاز به مشارکت و همراهی معاونان اداره کل و مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق هشتگانه استان دارد.

وی خاطرنشان کرد: تجهیز و توسعه مراکز اختلالات یادگیری البرز برای انجام سنجش نوآموزان البرز تا پایان خردادماه سال آینده از نکات مهمی است که نیاز به حمایت دارد.

کشاورز یادآوری کرد: تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای انجام سنجش نوآموزان از نکته های مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان تصریح کرد: معرفی سامانه جدید سنجش که در پنجره خدمات الکترونیک دولت انجام می شود و همچنین فرآیند اجرای آن توسط خانواده ها نیاز به اطلاع رسانی گسترده از طریق صدا و سیما، سایر رسانه ها و در بستر شبکه شاد در قالب وبینار، فیلم کوتاه، فایل صوتی، تیز و مصاحبه دارد. زمان انجام جهش تحصیلی دانش آموزان نیز تغییر پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه البرز ۱۱ مرکز اختلالات یادگیری دارد، اظهار کرد: این تعداد مرکز برای آمار بالای نوآموزان که سال گذشته ۵۱ هزار نفر بوده، کافی نیست.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز هزینه سنجش نوآموزان را برای هر نفر ۶۰ هزار تومان ذکر کرد.

وی عنوان کرد: هدف اصلی از سنجش بدو ورود به مدرسه، شناسایی مشکلات جسمانی، بینایی و شنوایی و هوش در نوآموزان و پیشگیری به موقع است.

کشاورز تاکید کرد: تاکنون جلسه های مختلفی برای آماده سازی استان البرز در خصوص سنجش نوآموزان برگزار شده است که در این جلسات خواستار بسیج امکانات استان برای انجام این طرح مهم شده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار