معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

ثبت‌نام ۲۴ هزار نوآموز بدو ورود به پایه اول ابتدایی در سامانه سنجش

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت 24 هزار نفر از نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی در سامانه سنجش نوبت‌گیری کردند.

کد مطلب: ۱۳۷۴۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام ۲۴ هزار نوآموز بدو ورود به پایه اول ابتدایی در سامانه سنجش

سید محمود حسینی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، خانواده ها برای نوبت‌گیری فرزندانشان در سامانه سنجش استان برای ثبت نام در پایه اول ابتدایی اقدام کنند.

وی در حاشیه بازدید از مراکز سنجش نوآموزان ضمن تشکر از دست اندرکاران مراکز استان، افزود: تاکنون ۲۴ هزار نفر از نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی در سامانه سنجش نوبت‌گیری کرده اند.

حسینی خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۹ درصد از دانش آموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی در پایگاه های سنجش نوبت گیری کرده‌اند و سنجش نیمی از آن ها انجام شده است.

وی یادآوری کرد: تکمیل فرآیند ثبت نام دانش آموزان پایه اول مشروط به اتمام سنجش بدو ورود و اخذ تاییدیه از پایگاه خواهد بود و در صورتی که نو آموزان سنجش را انجام نداده باشند، ثبت نام آنها در پایه اول امکان پذیر نیست.

حسینی در ادامه تصریح کرد: نوآموزان پیش دبستانی درحین سال تحصیلی ملزم به شرکت در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی هستند و همچنین نوآموزان پیش دبستانی که فرایند سنجش تحصیلی را به اتمام رسانده و تایید شده اند در سال بعد نیازی به گذراندن سنجش بدو ورود به دبستان را ندارند.

وی اضافه کرد: از این پس نتیجه ارزیابی سنجش در سامانه سیرت برای مدیران مدارس ابتدایی قابل رویت است و مدیران کودکستان ها نیز موظفند اطلاعات نوآموزان پیش دبستانی را در اسرع وقت در سامانه سنجش بدو ورود و سیدا ثبت کنند

در پایان حمیده سلیمانی سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز نیز دراین بازدید اظهار کرد: والدین دانش‌آموزان برای ثبت نام و نوبت گیری در پایگاههای سنجش تا نیمه خرداد ماه فرصت دارند، بصورت غیر حضوری از طریق سامانه my.medu.ir اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار