بازدید سرزده وزیر بهداشت از یک داروخانه شبانه‌‎روزی و پایگاه اورژانس

تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به صورت سرزده از داروخانه شبانه روزی پاسداران و پایگاه ۲۲۰ اورژانس در منطقه قلهک تهران بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده وزیر بهداشت از یک داروخانه شبانه‌‎روزی و پایگاه اورژانس

به گزارش وبدا، بهرام عین اللهی با حضور در این داروخانه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف به گفتگو با مدیران فنی و مسئولان داروخانه و مراجعان پرداخته و وضعیت موجودی داروها، به ویژه موجودی سرم‌ها و انواع آنتی بیوتیک‌ها را از نزدیک بررسی کرد.

بر اساس این گزارش بررسی سامانه‌های رایانه‌ای داروخانه و اتصال آنها به سامانه تی‌تک سازمان غذا و دارو، میزان رضایت مردمی از وضعیت دارویی و وضعیت پرداختی بیمه ها به داروها و داروخانه بخش دیگری از بازدید وزیر بهداشت از این داروخانه بود.

وزیر بهداشت همچنین در پی برودت هوا و بارش برف طی روزهای اخیر در تهران و شدت بیشترِ بارش‌ها در مناطق پنج‌گانه شمال تهران، دکتر بهرام عین اللهی امروز با حضور در پایگاه ۲۲۰ اورژانس منطقه قلهک در منطقه ۳ تهران از روند خدمت رسانی اورژانس ۱۱۵ به هموطنان بازدید کرد.

وزیر بهداشت در این بازدید به بررسی تعداد آمبولانس ها و موتورلانس ها و دفتر عملکرد روزانه و همچنین تعداد ماموریت‌های این پایگاه در یک هفته اخیر پرداخت.

گفتگوی تلفنی با میعادفر، رییس اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت امداد‌های مردمی اورژانس تهران و همچنین گفتگو با تکنسین‌ها و کارشناسان سازمان اورژانس واقع در پایگاه ۲۲۰ قلهک و بررسی گزارش عملکرد و شیفت‌های آنان، بخش دیگری از بازدید عین اللهی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار