معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

تعامل آموزش و پرورش با ادارات سطح شهرستان، عامل تسهیل در عملکرد است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، تعامل آموزش و پرورش با ادارات سطح شهرستان را عامل تسهیل در عملکرد دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۹۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تعامل آموزش و پرورش با ادارات سطح شهرستان، عامل تسهیل در عملکرد است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در نشست شورای پرورشی و ستاد دهه فجر، بیان کرد: لازم است در راستای اجرای طرح و برنامه‌های متنوع فرهنگی و پرورشی، به مفاهیم سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب توجه داشته باشیم تا به بهترین شکل بتوانیم به اهداف تربیتی مطابق با ساحت‌های شش‌گانه برسیم.

وی ضمن تأکید بر انسجام در انجام امور ادامه داد: طبق مفاهیم گفته شده در آیات و روایات، نظم و خودسازی بسیار مهم است و بنابراین برای ایجاد آن در مجموعه پرورشی و تربیت‌بدنی، ما نیز باید خودسازی و الگوی شایسته بودن را در خود تقویت کنیم و نظارت را جزو قسمت مهم کار قرار دهیم.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد افزود: در اجرای بخشنامه‌ها و برنامه‌ها، لازم است جزییات را رعایت کنیم تا برنامه‌های تربیتی با نهایت جذابیت و صحت به اجرا در بیایند.

این مقام مسئول تأکید کرد: محور برنامه‌های ما باید دانش‌آموزان و همکاران باشند و دانش‌آموزمحوری اولویت مجموعه آموزش و پرورش در برنامه‌های اجرایی است، سعی کنیم برنامه‌های انگیزشی برای ایجاد انگیزه مضاعف در همکاران و دانش‌آموزان در نظر بگیریم، همچنین برای دقت بیشتر در انجام امور، اطلاعات و آمار نیروها و افراد زیرمجموعه، مکان‌ها و فضاهای ورزشی، نمازخانه، کتابخانه و اتاق سلامت و نیازهای این فضاها را در دسترس داشته باشیم.

وی گفت: لازم است تا در اجرای برنامه‌های متنوع، به برش استانی و همه جوانب توجه داشته باشیم، سعی کنیم به همه موارد توجه کرده و به طور موازی همه برنامه‌‌ها را پیش ببریم.

حضرتقلی تصریح کرد: موضوع محوری در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش، تعامل با ادارات مرتبط است و این تعامل باعث تسهیل انجام امور محوله و پیشرفت امور شهرستانی می‌‌‌شود‌‌.

در این نشست، همکاران حوزه پرورشی، تربیت‌بدنی و سلامت، به بیان برنامه‌های پیشنهادی خود در بهمن‌ماه و دهه فجر پرداخته و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار