مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

کلاس‌های جبرانی برای تعطیلات اجباری دانش‌آموزان پیش بینی شده است

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد مهمترین اقدامی که آموزش و پرورش برای جبران تعطیلی‌ها انجام خواهد داد، برگزاری کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزان خواهد بود که در این زمینه از فرصت پنجشنبه‌ها و بعد ازظهرها می‌توان بهره برد و در برخی مناطق و مقاطع ممکن است در خردادماه این تعطیلی‌ها جبران شود.

کد مطلب: ۱۳۳۹۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های جبرانی برای تعطیلات اجباری دانش‌آموزان پیش بینی شده است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگوی رادیویی با برنامه سلام اصفهان اظهار کرد: در راستای کیفیت بخشی به مسائل آموزشی یکی از مهم‌ترین آسیب‌هایی که دچار آن شدیم، تعطیلی‌های ناخواسته ما بود که به دلیل آلودگی هوا یا افت حامل‌های انرژی و در برخی از نقاط استان نیز به دلیل بارش برف رخ داد.

وی افزود: با تعطیلی‌ها و دوری دانش‌آموزان از مدرسه مخالفیم و در همین زمینه نیز خانواده‌ها دغدغه‌هایی دارند که آموزش دانش‌آموزان دچار خدشه شود؛ البته در این روزها آموزش به صورت غیرحضوری ادامه داشت و ممکن است از لحاظ کیفیت آموزشی، جالب توجه نباشد.

ابراهیمی تصریح کرد: مهمترین اقدامی که آموزش و پرورش برای جبران این تعطیلی‌ها انجام خواهد داد، برگزاری کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزان خواهد بود که ما در این زمینه از فرصت پنجشنبه‌ها و بعد ازظهرها می‌توانیم بهره ببریم و در برخی مناطق و مقاطع ممکن است در خردادماه این تعطیلی‌ها جبران شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ما باید ساعت مشخصی از میزان آموزش را به دانش‌آموزان ارائه کنیم تا آموزش مطلوب و پایدار در این زمینه شکل گیرد.

وی گفت: در هفته شوراهای آموزش و پرورش هستیم؛ شورای آموزش و پرورش از 24 تا 30 دی هر سال به منظور مشارکت مردم در این نهاد تشکیل شده است و قائل به این هستیم که در نظارم جمهوری اسلامی، هرگاه مردم مشارکت و کمک کرده‌اند، امور بهتر انجام شده است و تلاش آموزش و پرورش نیز بر این است که از نظر مردم و خرد جمعی و قابلیت‌های استانی، شهرستانی و منطقه‌ای برای ایجاد بستر مناسب برای همفکری استفاده شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان نزد ما امانت هستند و هیچ کسی به اندازه خانواده، مستحق‌تر و مطلوب‌تر برای ما نیست که از آن‌ها برای امور آموزش و پرورش نظرخواهی کنیم تا بتوانیم تصمیم‌سازی مطلوب انجام دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: از خانواده‌ها درخواست داریم تا با نظرات خود ما را در اداره بهتر مدارس و آموزش و پرورش به ما کمک کنند تا بتوانیم فرآیند یاددهی و یادگیری را در استان شهیدپرور اصفهان داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار