دوره تندخوانی تقویت حافظه و تمرکز حواس در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر (پانا) - رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابرآسیب‌های اجتماعی از برگزاری دوره تندخوانی تقویت حافظه و تمرکز حواس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دوره تندخوانی تقویت حافظه و تمرکز حواس در بوشهر برگزار می‌شود

زینب غلامپور اظهار کرد: دوره تندخوانی تقویت حافظه و تمرکز حواس از اول بهمن ماه سال جاری توسط مرکز مشاوره و روانشناختی آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره، تکنیک‌های افزایش سه برابری سرعت مطالعه با درک بالا، تقویت نیمکره چپ و راست مغز، تکنیک حافظه هیپوکامپ، افزایش سرعت تست زنی، به خاطر آوردن با سرعت بالا، افزایش حافظه تمرکز و دقت، افزایش حوزه دید، زود به خواب رفتن و زود بیدار شدن با احساس خوب، خلاصه نویسی، از بین بردن آلزایمر و ساخت صندلی تمرکز، آموزش داده می‌شود.

غلامپور خاطرنشان کرد: تکنیک‌های مدیریت مرور، به حداقل رساندن شیب فراموشی، به یادسپاری بلندمدت، از بین بردن افکار مزاحم، تکنیک حفظ شعر و آیات قرآن، حفظ فرمول‌های ریاضی، حفظ اعداد بلند مثل شماره کارت، از بین بردن تنبلی، مدیریت زمان، برنامه ریزی و یادگیری مطالب بسیار سخت و تخصصی از دیگر سرفصل‌های این دوره است.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند با مرکز مشاوره مسیر زندگی به شماره‌های 09305990591 و 07733322311 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار