دبیرخانه‌ شورای آموزش و پرورش در شهرهای سلماس، خوی و ارومیه پیشتاز در اجرای مصوبات

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت دبیرخانه شورای آموزش و پرورش در شهرهای سلماس، خوی و ارومیه پیشتاز در اجرای مصوبات بوده و در نتیجه ارزیابی‌های دبیرخانه های برتر استان انتخاب شدند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دبیرخانه‌ شورای آموزش و پرورش در شهرهای سلماس، خوی و ارومیه پیشتاز در اجرای مصوبات

علی مطهری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با ارائه گزارشی از روند کاری شورای آموزش و پرورش در یک‌سال گذشته عنوان کرد: در یک‌سال گذشته پنج جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار شده و ۹ مصوبه داشته که ۶ مورد اجرا شده، ۲ مورد در دست اجراست و یک مورد اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه در مناطق آموزشی استان ۲۰ شورای آموزش و پرورش فعال است، تاکید کرد: دبیرخانه های برتر استان شامل شهرستان‌های سلماس، خوی و ارومیه هستند که به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شده‌اند که قدردانی وزارتی از این شوراها انجام خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت شوراهای مناطق استان افزود: مصوبات این دبیرخانه ها متفاوت و بین ۲۰ تا ۵۰ مورد در هر منطقه متغیر است که علت اصلی برخی مصوبات محقق نشده مشکلات مالی و یا عدم همکاری دستگاه‌های مربوطه بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: مولدسازی هنرستان‌ها در دستور کار قرار دارد و لازم است 40 تا 50 دانش آموز به سمت رشته های هنرستانی هدایت شوند.

وی با اشاره به کارآفرینی در بخش آموزش‌های فنی و حرفه ای اظهار کرد: ایجاد هنرستان‌های مشترک با کشورهای همسایه به عنوان طرحی ابلاغی از وزارت در دست بررسی است که در شورای آموزش و پرورش نسبت به این موضوع تصمیم گیری می شود.

معاون آموزش متوسطه استان نیز در این جلسه به تشریح ابعاد مختلف طرح یاد شده پرداخت و بخشی از مشکلات مدارس شبانه روزی آذربایجان غربی در این جلسه بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار