مدیر آموزش و پرورش ملارد تأکید کرد:

لزوم انجام نکات ضروری، برای صرفه‌جویی در مصرف گاز

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد در سردترین روزهای سال ضمن اشاره به نکات لازم برای مصرف بهینه گاز، بر لزوم اجرای این نکات در مدارس و فضاهای آموزش و ورزشی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
لزوم انجام نکات ضروری، برای صرفه‌جویی در مصرف گاز

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد، از تاسیسات اماکن ورزشی و استخر و موتورخانه مدارس شهرستان در جهت بهینه‌سازی مصرف گاز بازدید کرد و بیان کرد: استفاده از سوخت جایگزین گازوئیل به جای گاز در اماکن ورزشی در روزهای سرد سال جهت بهره‌مندی دانش‌آموزان و فرهنگیان از اماکن ورزشی پیشنهاد می‌شود.

وی به مدیران مدارس جهت رعایت توصیه‌های اداره گاز، گفت: با توجه به اینکه علت تعطیلی مدارس، صرفه‌جویی در مصرف گاز است، لازم است که رادیاتور تمامی اتاق‌های اداری و کلاس‌های درس بسته باشد، گرمای حداقل برای اتاق‌های اداری و کلاس‌ها در ایام تعطیلی هیچ گونه ضرورتی ندارد و دمای موتورخانه طوری تنظیم شود که از یخ‌زدگی لوله‌ها جلوگیری شود.

تیموری‌راد علاوه بر تذکر به سرایداران، خطاب به مدیران ادامه داد: « لازم است جهت اطمینان از وضعیت موجود از مدارس بازدید داشته باشید، و هرچه‌سریع‌تر نسبت به بازدید لوله‌ها و سیستم گرمایشی مدرسه اقدام نموده و نسبت به محافظت آن‌ها در مقابل یخ ‌زدگی و ترکیدگی احتمالی لوله‌ها و تاسیسات از سرما، اقدامات لازم را انجام دهند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار