مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان خبر داد؛

ترمیم و آسفالت ۱۰۵ هزار متر مربع محوطه مدارس استان

زنجان(پانا)-مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از آسفالت ۱۰۵ هزار متر مربع محوطه مدارس استان زنجان و همچنین ایزوگام ۵۶ هزار متر مربع بام مدارس نیازمند عایقکاری در استان از ابتدای سال 1401 تا به امروز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ترمیم و آسفالت ۱۰۵ هزار متر مربع محوطه مدارس استان

حمیدرضا اسلامی،مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت :خوشبختانه در سایه پیگیری و تلاش همه جانبه همکاران، از ابتدا سال ۱۴۰۱ تا شروع فصل بارش نزولات جوی، قریب به ۱۰۵ هزار مترمربع از محوطه مدارس استان به تعداد ۷۵ آموزشگاه؛در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم آسفالت و در اختیار دانش آموزان عزیز در مناطق مختلف استان قرار گرفته است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان ضمن تاکید بر این که بسیاری از فعالیت های دانش آموزان از جمله مراسم ها و فعالیت های ورزشی و پرورشی در محوطه بیرونی مدارس انجام می شود، تصریح کرد: ترمیم، آسفالت و بهسازی حیاط مدارس جزو مهمترین اولویت های اداره کل نوسازی مدارس بوده و ضرورت دارد به این مهم توجه ویژه شود.

این مقام مسئول همچنین به ضرورت عایقکاری بام مدارس اشاره کرد و گفت: از ابتدا سال ۱۴۰۱ تا به امروز قریب به ۵۶ هزار متر مربع از بام مدارس،به تعداد ۷۲ مدرسه در سطح استان ایزوگام شده است.

وی در پایان گفت: تمام تلاشمان این است تا مدارس در حال ساخت به طور کامل و با بهره مندی از همه امکانات، تکمیل و تحویل ادارات آموزش و پرورش شوند و در این راستا موضوع تامین همه مولفه ها و تجهیزات آموزشی و پرورشی و زیر ساختها از جمله آسفالت و ایزوگام و... از اهمیت خاصی برخوردار است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار