شهردار منطقه ۱۴:

جانبازان سرمایه راهبردی کشور و مشعل راهنمای نسل امروز و فردای کشور هستند

تهران(پانا) - شهردار منطقه ۱۴، شهدا را قهرمانان واقعی جهان و جانبازان را شهیدان زنده این انقلاب و نظام دانست که سرمایه راهبردی کشور و مشعل راهنمای نسل امروز و فردای کشور در رویارویی مقتدرانه و هوشیارانه با دشمنان هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۸۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
جانبازان سرمایه راهبردی کشور و مشعل راهنمای نسل امروز و فردای کشور هستند

محمدامین سالاری پور؛ شهردار ۱۴، با بیان اینکه صلابت، عظمت و بخصوص عزت کشورمان مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، خاطرنشان کرد: خیل عظیم و ارزشمند جانبازان به عنوان یکی از مولفه‌های قدرت نظام و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و صحنه های بزرگ و پر ماجرای پس از آن بویژه در جبهه مقاومت اسلامی و کسب مدال پرافتخار مدافع حرم؛ سرمایه راهبردی کشور و مشعل راهنمای نسل امروز و فردای کشور در رویارویی مقتدرانه و هوشیارانه برابر دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: بی‌شک قدردانی از مجاهدت‌های سترگ و ماندگار جانبازان عزیز که با اقتدا به علمدار جانباز کربلای حسینی و حماسه سازی ها در میدان های آتش و خون، مظهر و سند زنده جهاد بزرگ ملت ایران در مصاف با تلخی ها، سختی ها و دشواری های ناشی از جنگ افروزی ها و فتنه آفرینی های دشمن غدار هستند، نیاز دائمی جامعه و موجب مباهات و سربلندی یکایک مردمان این مرز و بوم است.

سالاری پور با بیان اینکه عزت و آزادی کشور را مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان حق بزرگی بر گردن ما دارند. آن‌ها اسوه‌های صبر و استقامت هستند که حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی ما در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود. ایران اسلامی به واسطه فداکاری‌های شهدا و رشادت جانبازان از گزند دشمنان در امان مانده و امروز وظیفه‌ی ماست که قدردان رشادت‌های شهدا وجانبازان و رزمندگان باشیم.

شهردار منطقه ۱۴ در پایان ضمن اشاره بر اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه بزرگ اجتماعی ما هستند که دیدار با آنان روحیه ولایتمداری و دفاع از کشور را تقویت می‌کند، افزود: ما همه خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم و این نظام به برکت خون شهیدان به عزت و آزادگی رسیده است و بدون شک، صاحبان واقعی نظام و انقلاب خانواده‌های معظم شهدا هستند که ملت ما قدردان ایثار و فداکاری جوانان سلحشوری است که با ایثار خود کشور و انقلاب را صیانت و حراست کردند.

گفتنی است؛ شهردار منطقه ۱۴ در این دیدار صمیمانه که همراه جمعی از مدیران شهری و امور ایثارگران صورت گرفت، از خانواده جانباز سرافراز محمد باقری تجلیل و قدردانی کرد.

دانش آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار