ادامه روند اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در مدارس منطقه ۱۴

تهران (پانا) - پیرو نشست همکاری مشترک شهرداری و آموزش و پرورش منطقه ۱۴، اجرای عملیات آسفالت‌ریزی از محل اعتبار توسعه و تجهیز مدارس اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه ۱۴ در ۱۰ مدرسه منطقه ۱۴ در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ادامه روند اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در مدارس منطقه ۱۴

به گزارش شهرداری منطقه ۱۴ عملیات لگه‌گیری، روکش و اجرای آسفالت مدارس یکی از اولویت‌های شهری برای تأمین رفاه حال دانش‌آموزان مدارس است. این پروژه با هدف ارتقای سطح کیفی آسفالت مدارس و جلوگیری از خطرات احتمالی برای رفاه حال دانش آموزان انجام شده است.

تاکنون آسفالت و لکه گیری مدرسه دخترانه مکتب الزهرا و دبستان دخترانه شهید تندگویان جمعا به متراژ ۹۰۰ مترمربع، دبستان ابتدایی حضرت ابالفضل (ع) به مساحت ۶۰۰ مترمربع به پایان رسیده است.

بر اساس این خبر، رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح مدارس می‌تواند تأثیر بسزایی در ایجاد رفاه دانش آموزان ایفا کند. با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته از وضعیت آسفالت سطح مدارس منطقه، این عملیات در سطح مدارس تداوم خواهد داشت. بحث زیباسازی به داخل مدارس مربوط است، در داخل مدارس نقاشی دیواری، جداول، ترمیم و لکه گیری آسفالت ها نیز انجام می‌شود.

لازم به ذکر است عملیات آسفالت در دبستان پسرانه شهید غلامی به متراژ ۹۰۰ مترمربع نیز در حال انجام است. همچنین انجام عملیات آسفالت در مدارس دیگر نیز در دست اقدام است.

دانش آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار