امام جمعه شهرستان پاکدشت

مصداق بارز برکت سلاله فاطمه زهرا(س)، وجود نازنین امام عصر(عج) است

پاکدشت(پانا)- امام‌جمعه پاکدشت، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه، مصداق بارز برکت سلاله فاطمه زهرا(س) را وجود نازنین امام عصر(عج) دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۸۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مصداق بارز برکت سلاله فاطمه زهرا(س)، وجود نازنین امام عصر(عج) است

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسن‌ لزومی امام جمعه پاکدشت، در خطبه‌های نماز جمعه بیان کرد: انسان گاهی بنده‌ای را در راه خدا آزاد می‌کند ، اما حال که بنده و اسیر نفس خودمان هستیم ، چرا از آن عبور نمی‌کنیم و کمتر تسلیم فرمان خدا می‌شویم.

وی به بهانه میلاد مبارک فاطمه مرضیه(س)، آیاتی از سوره کوثر را تلاوت و تفسیر کرد و افزود: سوره کوثر کوتاه‌ترین سوره قرآن و از نظر معنا، پربارترین سوره قرآن است ، آن عطیه‌ای که خداوند در این سوره به آن اشاره میکند وجود فاطمه زهراست که مثل چشمه جوشانی آب‌ زلال از آن می‌جوشد.

لزومی در ادامه به مقام سادات اشاره کرد: سادات در طول تاریخ بسیار برای بشریت بابرکت بوده‌اند ، مانند امام خمینی و میرزای شیرازی که دنیا را تکان دادند ، امروز هم مصداق بارز برکت سلاله فاطمه زهرا، وجود نازنین امام عصر(عج) است.

وی در ادامه افزود: برخی در صدر اسلام، به فاطمه زهرا میگفتند «ام‌الامت»؛ بنابراین اگر همه ما شیعیان بگوییم فاطمه زهرا مادر ما است ، دروغ نگفته‌ایم ، کسی که محبت فاطمه زهرا(س) در دل او نباشد، نسبت به ائمه نیز همینطور است.

وی ضمن توصیه به گوش دادن سخنان مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: «تاکید حضرت آقا بر مسئله جهاد تبیین ، یعنی بچه‌ها را از تاریخچه انقلاب آگاه بکنید ، مخصوصا برای جوانان و نوجوانانمان بگوییم که امام چقدر برای انقلاب زحمت کشید و خون دل خورد و از دوستان و دشمنان انقلاب برایشان بگوییم.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن لزومی در ادامه به مسئولین حاضر در نماز جمعه در رابطه با مشکلات بهداشت و درمان، ترافیک و نبود نظارت انتقاد کرد و خواستار رسیدگی و برخورد با متخلفین شد.

خبرنگار دانش‌آموز:سپیده خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار